Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Skal i bryllup i juli og vil sette på negler, fransk manikyr tror jeg det heter. Hvitt på tuppen Noen som vet om noen gjør dette rimligere enn 790,- et sted mellom Oslo og Jessheim/Eidsvoll? Takker for ALLE tips!
Aurela Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hjemme!! Har aldri gjort det selv, men sett venners og trodde de var fra salong, så virkelig bra ut. Det er jo såpass billig at man kan prøve en gang eller to før man skal ut og vise seg i bryllup.. Ellers har jeg ingen tips, sorry..
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hjemme!! Har aldri gjort det selv, men sett venners og trodde de var fra salong, så virkelig bra ut. Det er jo såpass billig at man kan prøve en gang eller to før man skal ut og vise seg i bryllup.. Ellers har jeg ingen tips, sorry.. Ja, kanskje det. Er limet som følger med bra da? Har en jente på 10 mnd også som jeg kler av og på, så spm er om sånne negler bare detter av da eller? Dersom det er sterkt er jo dette en kjempegof ide:)
Vela Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg pleier å gjøre det selv, se siste kjøpte jeg på cubus, 100,- og ikke alfor lange, fikk mange komentarer på at de så ekte ut! Satt de på på torsdag, og fjernet de selv på mandagen uken etter! Veldig bra lim:) Men det er greit å prøve et par ganger først! Eller kanskje få ei vennine til å hjelpe deg med den ene hånda;)
Rexina Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg pleier også å gjøre det selv, for jeg biter negler. Så når jeg skal på juleball osv, vil jeg se litt ordentlig ut. pleier å kjøpe noen litt billige fra Hm eller noe sånn, også gjøre meg skikkelig flid med å pusse de og lakkere de som jeg vil (pleier å kjøpe firkanta negler og klippe og pusse de ned så de ikke blir så veldig lange, men naturlige. Også tar jeg på en hvit gjennomsiktig neglelakk på hele neglen og lar det tørke, før jeg går over med en skikkelig skinnende lakk over, for glans (som en top coat). Da blir resultatet naturlig og pent synes jeg. HELT hvit tupp synes jeg fort kan se litt billig ut om du ikke er så flink til dette selv.
Sweetiepie Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 jeg støper rett og slett neglene mine selv=) Dette ble jeg inspirert av når jegfikk satt på negler og fikk vite pris=)
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg pleier og sette på negler hos Sonja Negldesign i Nittedal. Koster ca 350 og blir kjempe bra, de holder ca i 4-6 uker.
Rexina Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 men når man støper på negler, går det ikke an å etterfylle, marianne? du sier at de holder i fire til seks uker, men hvis man etterfyller holder det vel så lenge man vil ha de, eller?
Sweetiepie Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 ja, fyller man etter ar du de så lenge du vil, men kommer an på produktene negldesign eren bruker. Mangle bruker produkter som går i oppløsning etter x antall uker. Dette fordi disse produktene er mer skånsomme mot miljø, designeren og kunden. Så de begynner å flasse av om du skjønner=) Vanskelig å finne de solide merkene som holder føler jeg. Bruker ibd selv, om noen her vet om det=)
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Jeg pleier og sette på negler hos Sonja Negldesign i Nittedal. Koster ca 350 og blir kjempe bra, de holder ca i 4-6 uker. Hei! Tenkte å ringe Sonja Negldesign, men det kommer ikke noe nummer opp på gule sider. Kan det hete noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå