Gå til innhold

Er sammen med en mann som ikke har venner

Anbefalte innlegg

Gjest BærtA
Skrevet

...og grunnen til det, er at han er usikker, har "skjulte" mindreverdighetskomplekser, samtidig som han er "full of himself" og utrolig dårlig til å lytte...

Jeg synes dette er utrolig lite sjarmerende, og skulle ønske fyren hadde bedre sosiale antenner. Han ønsker selv at ting var annerledes, men vet ikke hvordan han kan forandre på tingene.

Har dere noen tips?

Vi er voksne mennesker med barn og fulltidsjobber...

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet
...og grunnen til det, er at han er usikker, har "skjulte" mindreverdighetskomplekser, samtidig som han er "full of himself" og utrolig dårlig til å lytte...

Jeg synes dette er utrolig lite sjarmerende, og skulle ønske fyren hadde bedre sosiale antenner.

Og du er sammen med han fordi?

Skrevet

Jeg synes dette er utrolig lite sjarmerende, og skulle ønske fyren hadde bedre sosiale antenner. Han ønsker selv at ting var annerledes, men vet ikke hvordan han kan forandre på tingene.

Har dere noen tips?

Vi er voksne mennesker med barn og fulltidsjobber...

Hvis dere har unger sammen er det litt rart hvis dette plager deg nå. Dere må jo da ha vært sammen en stund. Men unger eller ikke, det er fullt mulig å bryte ut av et forhold.

Jeg har selv brutt ut av et forhold selv om vi hadde en sønn sammen, så jeg burde sikkert ikke uttalt meg, men men... Jeg synes du skal tenke nøye over hva du vil. En gang falt du jo for denne mannen. Kanskje det går an å finne tilbake til de følelsene? Kanskje du bare er sliten og lei nå, men det blir bedre etterhvert? Reis på ferie alene, og se om du ikke savner mannen din ;)

Skrevet

Slik jeg forstår hovedinnlegger er hun interessert i hvordan hjelpe mannen sin til å endre på noe han selv ønsker å endre i livet sitt. Å involvere flere mennesker i livet sitt, og involvere seg selv i andres liv. Jeg forstår det ikke slik at hun tenker på å forlate ham.

Det er merkelig mange som har "å bryte ut" av forholdet som eneste løsning på utfordringer i samliv.

Gjest Gjest
Skrevet
Slik jeg forstår hovedinnlegger er hun interessert i hvordan hjelpe mannen sin til å endre på noe han selv ønsker å endre i livet sitt. Å involvere flere mennesker i livet sitt, og involvere seg selv i andres liv. Jeg forstår det ikke slik at hun tenker på å forlate ham.

Det er merkelig mange som har "å bryte ut" av forholdet som eneste løsning på utfordringer i samliv.

Du falt jo for han...noe mått han ha. oppfatter deg som du vil ha han/helpe han.

Det kan være mange grunner til at noen vandrer rundt uten venner.

Er han intr i å gå plasser hvor det er folk man kan bli kjent med? dansekurs? Det er jo mye som arrangeres rindt om. Man kan invitere naboer/venner på hageselskap. Inviter noen som du trur kan "passe" han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...