Milo Minderbinder Skrevet 12. mars 2003 #1 Skrevet 12. mars 2003 Kan alle spillere gjøres sone-frie?? kan man gå til butikken, og få det gjort?? Milo
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #2 Skrevet 12. mars 2003 Trodde dvd -spillerne var sonefrie....hmmm. Spør i butikken du kjøpte den i, der kan de svare deg! Lykke til
kristiane Skrevet 12. mars 2003 #3 Skrevet 12. mars 2003 Man kan få dvd'en sonefri, dette kan gjøres på et verksted, det som er dumt er at garantien ikke gjelder lengre.
koldbruna Skrevet 12. mars 2003 #4 Skrevet 12. mars 2003 Jeg fikk en kode som jeg skulle trykke inn og da var min DVD spiller sonefri,denne fikk jeg med da jeg spurte i butikken om det gikk ann å gjøre den sonefri. Garanti har jeg enda...har jo ikke åpnet noe. Det går på noen og bare trykke inn en kode,på andre må du kanskje åpne DVD spilleren,men dette vet de der du kjøpte den. koldbruna
Milo Minderbinder Skrevet 13. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2003 Vel jeg gikk ut på nettet for å lete. Etter en stund fant jeg frem til et sted, og tastet inn merke og modell. Da fant jeg en liten fil som det stod at jeg kunne laste ned, for å brenne på en cd. Som sagt, så gjort. Rådet videre var å kort og godt bare stappe cd`en inn i dvd-spilleren, og trykke på 0 når jeg ble spurt, og så skru av og på igjen.... Hey presto! det virket, og nå er min DVD-spiller sonefri! Milo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå