Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bytte abonement, Netcom er for dyrt.

Men hvem av disse selskapene bør jeg bytte til? (Vet det finnes billigere også, men vil ha noe relativt kjent)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du vil ha service når du trenger det , velger du chess. Tele2 suger på kundeservice!

Skrevet

Mannen min har byttet fra Tele2 til Chess, han har fått redusert mobilregningen sin en god del.

Skrevet

Med familieabonnement ser det for oss ut til at Tele2 er billiger enn Chess, bla fordi det er mye billigere å ringe til et annet land i Europa.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Vi har begge to byttet fra Chess til Tele2, og har familieabonnement. Så kan du tenke deg til resten. ;) Regningene er i hvertfall betraktelig redusert i forhold til mens vi begge hadde Chess, og vi ringer MYE mer enn tidligere.

Endret av Deception
Skrevet

Vi har nå hatt Chess (King) i et par år og har aldri hatt så lave telefonregninger. Totalt kommer vi maks opp i ca 400 på en måned.

Skrevet

Tror nok at Tele 2 er billigere hvis hele familien skal benytte seg av det. Men er man alene og bare bruker mobil er nok Cess billigere. Jeg byttet mobilabonnement fra Tele 2 til Chess og sparer 300kr i mnd! Men sjekk denne linken: http://www.dinside.no/okonomi/tele/

Så går du på kalkulatorer og regner ut hva slags abonnement som er billigst for dere :)

Skrevet

Jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice og så mye tull og surr som hos Tele2. Både samboern min og faren min har opplevd det samme. Jeg orker ikke en gang å begynne på listen over dårlige erfaringer, for den er LANG. Styr unna om du kan.

Jeg har hatt Chess tidligere og var veldig fornøyd der. Hadde vært kunde ennå om ikke arbeidsgivern min hadde tatt regninga (vi har bedriftsavtale med Telenor) ;-)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Vi har chess og betaler 40 kr per mnd for å ringe til hverandre. De har sånn venner- og familiegreie, men det forutsetter at de andre også har Chess.

Skrevet

http://www.onecall.no/ er billig, og bra:) Jeg ble anbefalt dem av flere jeg kjenner:)

Nettop tegnet abonnemang selv hos de:) så det blir spenende:P

Skrevet

Tele2 har bedre dekning enn chess, om det har noe å si. Chess har "min side" på nettet, hvor du selv har kontroll over abonnementet, noe som gjør det enkelt å endre adresse, abonnement etc.

Skrevet (endret)

Tele2 skal over på netcom sitt nett til høsten, så da vil det bli helt likt som Chess dekningsmessig

Endret av Villemoe
Skrevet

Er telenor helt uaktuell?? (eller er det kansje det du har som du vil bort fra?)

jeg har chess og har kjempelave regninger. Samboer og ungene har telenor fri familie, så vi ringer hverandre gratis. Siden jeg bruker min mobil så lite lønner det seg for meg å ha chess... Bruker jo hustlf og ringer de andre gratis med.

Har hørt mye negativt om tele2 fra bekjente som har blitt abbonennt hos andre operatører. Selv synes jeg kundeservicen hos chess er bra (har brukt å sende mail til dem, får raskt svar) å ringe chess kundeservice er jo svindyrt...

Skrevet

Jeg håper du vet at du ringer gratis TIL hustelefon med fri familie. Ikke fra.

Skrevet

Anbefaler onecall.no Har hatt de nå en stund og er kjempe fornøyd. Så lave regninger har jeg aldri hatt:)

Skrevet
Anbefaler onecall.no Har hatt de nå en stund og er kjempe fornøyd. Så lave regninger har jeg aldri hatt:)

Jeg kan også anbefale OneCall. Har nesten ikke regninger i det hele tatt faktisk... :)

Skrevet
Jeg vil bytte abonement, Netcom er for dyrt.

Men hvem av disse selskapene bør jeg bytte til? (Vet det finnes billigere også, men vil ha noe relativt kjent)

Nå håper jeg at du ikke har tatt valget enda.. One Call er best å ha. Uten tvil. Skjekk siden deres og finn ut hvor mye bedre det er enn å betale en viss sum i mnd. :legrine:

Gjest Gjest_Caroline_*
Skrevet

Anbefaler www.onecall.no

Onecall har de beste betingelsene og de gjør det på en enkel og redelig måte som ikke forvirrer eller lurer kunden.

Onecall viser at ordentlig arbeid og forhold til kundene lønner seg mest i lengden. Da kommer kundene strømmende til.

Jeg sier lykke til Onecall, måtte suksessen fortsette. :)

Skrevet

Har vært Tele2 kunde i mange år nå, men likevel klarte de å prestere å ringe meg for å høre om jeg ville ha abinnement hos dem :ler: latterlig :frustrert:

Men ellers er jeg fornøyd med dem da....

Mener jeg har lest i en artikkel for ikke lenge siden at chess var rimeligere enn Tele2 på familie? eller var det sånn kompis abbonement tro?

Skrevet

Jeg har hatt chess i 4 år nå, og er særdeles fornøyd!! Rekningene per mnd er alt fra 180-480kr. Aldri over 500 kr, og da ringer jeg mye!

Nå har dessuten chess en billig ordning for de med chess. Dette betyr at du kan betale 40 kr i mnd, og så velger du 4 stk som du vil ha på din liste. Disse kan du ringe når du vil og hvor lenge du vil, uten å betale noe for det. Du kan velge akkurat den du vil, om det enten er familiemedlem, sjefen på jobben, venner, ect.,.....Det eneste er at alle må ha chess. Uansett....det er mange som har chess i disse dager, så jeg hadde valgt CHESS!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...