Helen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg kommer sannsynlig til å begynne på yrkesrettet attføring til høsten derfor lurer jeg på hva som skjer om jeg blir sykmeldt mens jeg er på attføring. Får jeg da rehabiliteringspenger i stedet kanskje? Jeg skal opereres i venstre hånd (og kanskje høyre) det er en operasjon som er enkel og grei så det blir sikkert ingen lang sykmelding, men det er greit å vite om man får penger da. Jeg skal også mulig gjennom en mer omfattende operasjon der det er vanlig å bli sykmeldt fra 5 uker til 3 mnd. Hvis det skulle gå så ille at jeg blir sykmeldt i 3 mnd hva har jeg krav på av penger da? Jeg har lest på Nav sine sider men jeg blir ikke noe klokere :klø: Håper det er noen som vet
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg var sykemeldt et halvt år mens jeg gikk på attføring. Det gikk automatisk over på rehabiliteringspenger. Ingen endring i beløp. Nå har jeg akkurat vært sykemeldt i 14 dager og har flere måneders opptrening foran meg. Ikke noe problem det heller.
Helen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg var sykemeldt et halvt år mens jeg gikk på attføring. Det gikk automatisk over på rehabiliteringspenger. Ingen endring i beløp. Nå har jeg akkurat vært sykemeldt i 14 dager og har flere måneders opptrening foran meg. Ikke noe problem det heller. Tusen takk for svar Det er greit å vite at man ikke taper mer penger for man mister ganske mye på å gå over til attføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå