Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

i spf 40.

Vurderer å skaffe meg denne. er det noen her som har noe å fortelle om den?:)

skal til kreta om en måned, og trenger en veldig god solkrem til ansiktet. Har veldig lys hud, og blir altfor fort brent. vil ikke ha hele ferien ødelagt fordi jeg ikke kan bevege meg utendørs:( Har hudkreft i familien, og er hysterisk når det kommer til solkrem. Jeg blir helt sprø av alle merkene det går an å velge i.

så, dere som kjenner til den.. hvordan er den? beskytter den bra? er den klissete og blank? vanskelig å påføre? grei når man bader?

vær så snill å hjelp meg:(

Endret av Luzi
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker ikke clinique city blockene, jeg har sensitiv blandingshud og det meste fra clinique irriterer huden min og/eller gir meg kviser.

Hvus du er hysterisk med solfaktor bør du prøve ansiktsolkremene fra shisheido, japanerne vet hav de gjør når det kommer til sol beskyttelse :enig:

Skrevet
Jeg liker ikke clinique city blockene, jeg har sensitiv blandingshud og det meste fra clinique irriterer huden min og/eller gir meg kviser.

Hvus du er hysterisk med solfaktor bør du prøve ansiktsolkremene fra shisheido, japanerne vet hav de gjør når det kommer til sol beskyttelse :enig:

Hvorfor kjøper du prod fra clinique da? hehe. Jeg elsker produktene fra clinique, kjøper aalt derifra. hvis du først har prøvd et prod fra clinique som ikke irriterer huden din, så irriterer vel ikke resten av prod huden din. (skulle jeg tro..)

shiseido er bra også. :D bare synd shiseido er sånn 100 ganger dyrere.

Skrevet

Jeg likte veldig godt City Block med solfaktor 20 (25?). Likte den så godt at jeg tror jeg skal kjøpe den igjen, nå som du minte meg på det :)

Jeg har kombinasjonshud, men fikk ikke kviser av den. Var veldig lett og fin i konsistensen. Jeg likte spesielt godt at den var uten parfyme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...