Gjest Advena Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Nå har jeg tråla rundt og lest gamle tråder, men jeg finner likevel ikke ut hvilken børste som er mest populær til mineralfoundation. Jeg har en i kabuki (fordi jeg ønsker et dekkende resultat, altså vil jeg ha en ny kabuki) fra BE, men den har røyta noe jævlig siden jeg fikk den, og nå er den helt herpa. Derfor, altså, søker jeg en ny kakubibørste. Har du tips?
Rexina Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er ganske ny på dette med mineralfoudation, men har to kabukibørster og det er STOR forskjell på de! den ene er fra IsaDora (og noen her inne sier at den er ganske lik som I.D.) Den var ikke god. den var hard og skrubbet litt for mye på huden min. Også har jeg en fra Chanel. denne er veldig fin! god og myk og jeg elsker den!
Chic' Wilma Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Kanskje denne siden hjelper litt. http://www.kissme.no/faq/facebrushes/ Har selv begge deler men klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg liker best. Kan plutselig like den ene bedre enn den andre osv. Tror noen ganger forskjellen kan ligge mer i merke enn hvilken type børste du har. Noen er stiv og hard mens andre er mykere mot ansiktet og selvfølgelig er det viktig at børsten tar opp i seg pudderet sånn at du ikke strør rundt deg.
Kylling Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Børstene fra BE er forferdelige iallfall. Stikker og skraper opp huden og røyter noe helt vanvittig.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jeg bruker den største fra Body Shop, funker helt supert for meg.
Gjest Advena Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Børstene fra BE er forferdelige iallfall. Stikker og skraper opp huden og røyter noe helt vanvittig. Ikke sant? Betale så mye for noe sånt søppel. :slåss: Jeg bruker den største fra Body Shop, funker helt supert for meg. Den har jeg også, men føler ikke den fanger opp mineralene så mye som jeg ønsker. Men takk uansett.
Gjest itla Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er også lei av min røytende BE-børste, og har gått hen og forelsket meg i denne fra Nars, men £55 er litt drøyt (må i tilfelle bli av skattepengene..). Tror nok jeg skal sjekke ut den fra Chanel jeg også!
Gjest Advena Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ja, tipper Chanel lever opp til krava. Veldig skuffet over BE. Forresten, Itla, sjekk ut Ebay ang. Nars og Chanel-børster. Linken jeg la til er for Nars, men du må undersøke litt om det er ekte vare først. Endret 19. juni 2007 av Advena
Gjest itla Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Ja, tipper Chanel lever opp til krava. Veldig skuffet over BE. Forresten, Itla, sjekk ut Ebay ang. Nars og Chanel-børster. Linken jeg la til er for Nars, men du må undersøke litt om det er ekte vare først. Takk, Advena, jeg har alt vært og snust litt på Ebay... Men jeg er så fryktelig mistroisk!
Gjest Advena Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Takk, Advena, jeg har alt vært og snust litt på Ebay... Men jeg er så fryktelig mistroisk! Det skjønner jeg. Det gjelder å være kritisk.
Rexina Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Får håpe dere finner Chanel børsten billig på E-bay da Jeg betalte i alle fall 275 på Svenskebåten, og det synes jeg er en del bare for en kost, men den er egentlig VERDT det fordet, for den er veldig bra! Edit: Og best av alt: Den røyter ikke :D Endret 19. juni 2007 av Rexina
Gjest Advena Skrevet 20. juni 2007 #13 Skrevet 20. juni 2007 Får håpe dere finner Chanel børsten billig på E-bay da Jeg betalte i alle fall 275 på Svenskebåten, og det synes jeg er en del bare for en kost, men den er egentlig VERDT det fordet, for den er veldig bra! Edit: Og best av alt: Den røyter ikke :D Og jeg betalte rundt 300-400 for BE-børsta og den røyta livet av seg.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #14 Skrevet 20. juni 2007 Har prøvd en del borster og har nå funnet den perfekte børsten til ID. Smashbox Face and Body Brush nr 19. Fantastisk myk og røyter ikke i det hele tatt. Koster rundt 500 i norge, men du kan få den for drøyt 200 inkl frakt på ebay. Har også prøvd Nars, men den er mye hardere enn Smashbox. Får veldig gode anmeldelser på www.makeupalley.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå