Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #1 Del Skrevet 12. mars 2003 Har du noen tips til meg? Lang smal entre med mahognymøbler. Ikke vindu. Godt med lyspunkter. Vil ha en varm farge som ikke er mørk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2003 #2 Del Skrevet 12. mars 2003 hva med en gyllen beigetone? Lys og nøytral i forhold til møbler etc. Liker forresten god slike lyse "kaffe-farger". Du kan jo bruke hvitt, men jeg synes det er for hardt mot mahoginmøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gigi Skrevet 12. mars 2003 #3 Del Skrevet 12. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 12. mars 2003 #4 Del Skrevet 12. mars 2003 creme-hvit tror jeg ville passet perfekt inn. Eller eggeskall-hvit...Ikke velg en mørk farge iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 12. mars 2003 #5 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg synes en lys biege farge som det ikke er for mye gul i er veldig fint til mørke møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 12. mars 2003 #6 Del Skrevet 12. mars 2003 Vi har en litt liten gang som vi nylig har pusset opp, og jeg kan ikke få sagt ofte nok hvor fint jeg synes det ble med "Bambus". Vanskelig å forklare, men en veldig fin grønnfarge. Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå