Knøttet Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvis det er noen andre her inne, hvor mye står igjen til bryllupet om 12 dager?
Gjest M Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvis det er noen andre her inne, hvor mye står igjen til bryllupet om 12 dager? Hei, Vi skal pgså gifte oss 30 Juni. Vi har igjen å: - Lage ferdig meny kort - Bordpplan - Bli bedre til å danse vals - Skrive taler Bortsett fra det er det meste i boks. Tror jeg Vi skal ha festen på et hotel så det er jo bare for oss å si hvordan vi vil ha det så fikser de det meste. Dere da?
Knøttet Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hei, Vi skal pgså gifte oss 30 Juni. Vi har igjen å: - Lage ferdig meny kort - Bordpplan - Bli bedre til å danse vals - Skrive taler Bortsett fra det er det meste i boks. Tror jeg Vi skal ha festen på et hotel så det er jo bare for oss å si hvordan vi vil ha det så fikser de det meste. Dere da? Hei hei -bordplan (det får mannen gjøre, han mener det ikke er noe problem) -sy på perler på sløret -bordkort (mamma og ei venninne av henne fikser) tror faktisk det er det! :-D Vi har det også på et hotell, synes det er mye enklere! Gleder meg! Endret 19. juni 2007 av Knøttet
Mrs B Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Jeg skal og gifte meg 30 juni!!! Gleder meg veldig, skal bli deilig å endelig se all planleggingen komme til liv! Har noe små-plukk igjen: Gjøre ferdig bordkorta (skal bare lime på et bilde av oss) Bordplan Siste innkjøp, som sitroner/lime, kaffe o.l. Ellers må vi pynte selv dagen før Hente dressen til min kommende mann Gjøre ferdig kirkeprogrammene (bare å kopiere opp) Tror ikke det er mer.. snart blir jeg Mrs *****! :rødme: Endret 19. juni 2007 av Brud
Solen83 Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 viss det er nien her kunne noen svart eg på hvor mye utgifyter det vil bli til et bryllup?????
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 viss det er nien her kunne noen svart eg på hvor mye utgifyter det vil bli til et bryllup????? Du kan jo starte en egen tråd på dette... Varierer alt fra 20 000 og ubegrenset oppover. Vi lander på 110-120 000 med moderate utgifter og 70 gjester.
Pinki Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Jeg og gifter meg 30. juni. Har vært veldig rolig rundt alt frem til nå, men nå begynner jeg å bli litt stressa. Tenk om dagen ikke blir bra?!?! Noen andre som tenker det samme? Har ganske kontroll, det som gjenstår er: - Bordplanen (den var egentlig klar, men så kommer ikke mormor pga sykdom og da blir det maaange endringer) - Skrive ferdig taler (jeg begynner å nærme meg mål, usikker på hvordan mannen ligger an...) - Noe tøy til mannen mangler, men vet hva han ska ha - Samtale med prest, skal torsdagen før - Vi må også pynte selv, men det er bare gøy - De siste trykksakene er hos trykkeriet og leveres i morgen - BESTILLE PENT VÆR!! Føler jeg har ganske kontroll, men er som sagt redd for at dagen ikke skal bli "bra nok"!!
Mrs B Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 viss det er nien her kunne noen svart eg på hvor mye utgifyter det vil bli til et bryllup????? Som det har blitt sagt, kommer jo helt ann på hva slags bryllup dere vil ha!!! Lykke til
Juni07 Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 hM... hva vi har igjen: -hente prøvingsattesten på folkeregisteret -få ringene til norge -bordkort, meny og kirkeprogram -kjøpe stoff til å drapere kjoler -finne sang til brudevals -bordplassering -kjøpe inn stæsj til bryllupsreisen
Solen83 Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 er det forskjellige bryllup på? hva er de forskjellige bryllupene då?
MayaM Skrevet 23. juni 2007 #12 Skrevet 23. juni 2007 er det forskjellige bryllup på? hva er de forskjellige bryllupene då? Tenkte å hjelpe deg litt.. Når svarer du inne på en tråd som omhandler en spes dato. Her inne vil du ikke få noe hjelp. Men om du lager en egen tråd ute på hovedforumet for bryllup, så er det mye større sjanse på å få svar. Dere får ha lykke til, nå nærmer det seg med stormskritt den store dagen! Og da er det akkurat 1 år igjen til min dag
MayaM Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 var du meg du mente med å lage egen tråd? Ja det vr deg jeg mente
enerland Skrevet 26. juni 2007 #16 Skrevet 26. juni 2007 30. junibruder, nå er dagen snart her :-) Jeg kjenner jeg er veldig stresset i dag, men det kommer og går. Vi har følgende igjen: -- Trykke kirkeprogram og sanghefte. Siste korrektur i kveld, så det sendes til trykking før jeg legger meg eller grytidlig i morgen. -- Pynte kransekake -- Stramme stropper på brudekjole -- Kjøpe inn til nattmat -- Kjøpe inn rud og øl -- Plukke blomster til pynting i kirke og på bordene (kjører markblomster) -- All pynting gjør vi selv fredag, med god hjelp av mange venner -- Øve mer på brudevalsen -- Bestemme velkomstdrink og kjøpe inn til den (her stresser jeg litt nå) Tror det var alt... hektiske dager nå, men det blir vel bra til slutt -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå