Knøttet Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 tenkte på dere når jeg leste dette, ikke at vi her er bridezillaer, men det er jo så mye snakk om det bridezillaer
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 *knis* Morsomme filmklipp. Selv om det er et stykke igjen til amerikanske tilstander, ser jeg tendenser her hjemme også. Men for all del; gjør akkurat hva dere ønsker før bryllupet, bare det er nok champagne til meg når den store dagen er der!
Gjest Emera Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Huff! Jeg husker en TV-serie om bridezillas for en stund siden. Det var som om det vokste ut horn på brudene. Det kjeftet og smelte på alt som rørte seg. De stakkars forloverne ble hundset og kommandert rundt som slaver. Jeg måtte beundre tålmodigheten deres, selv hadde jeg masjert vekk derfra i en fart. Mange har drømt om det perfekte bryllupet siden de var bittesmå. Jeg tror nok de er redde for å la den minste detalj glippe, for da rakner alt... Og jeg har sett min del av bleke, utslitte bruder på tur opp midtgangen på den store dagen.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Må bare legge inn en videre link jeg fant på youtube med klipp fra programmet.. http://www.youtube.com/profile?user=Bridezillas Gud, noen burde ha bedøvelsesprøyte klar ja.. Endret 18. juni 2007 av Gjest
Gjest -eline- Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Er det mulig? Som feks å klippe sitt eget hår en time før bryllupet? nice one! Å fortelle brudgommen at du ikke vil gifte deg med han? Flott! Skræmt ja!
panda Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Er det mulig? Som feks å klippe sitt eget hår en time før bryllupet? nice one! Det stod i artikkelen at det denne scenen var laget av et firma som solgte hårshampoer.
Gjest -eline- Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Det stod i artikkelen at det denne scenen var laget av et firma som solgte hårshampoer. Så det etterpå, men tviler ikke at det finnes folk som er gale nok til å klippe håret i all fortvilelse over frisørtimen (...jeg har gjort det selv, riktignok ikke 1 time før et bryllup men )
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Mmm. Kake! Endret 19. juni 2007 av darkness|
MayaM Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Dette programmet skulle jeg likt å se... bare for å få meg en god latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå