Gjest Tanita Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er det flere som har problemer med dette? Prøver iherdig å\ ringe kundesenter, de skal jo ha åpent til 19:00 men det blir ikke noe svar og så blir det bare opptattsignal. Og må betale regninger... Noen gode tips om hva skal gjøre da?
Gjest *.* Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Skandiabanken? DnBNor? PostBanken? Hva skjer når du prøver å logge inn? Får du noen feilmeldinger? Blank skjerm? Skal jeg fortsette? Er det noe feil med nettbankene så står det ofte noe info om det på forsiden. Ellers kan det være et problem fra din side. Men det er umulig å vite med de beskrivelsene som er oppgitt.
Gjest Tanita Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 sparebanken. Jeg kommer ikke engang gjennom på kundeservice der. Og de skal ha åpent til sju.
Gjest Tanita Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 At nettbanken ikke er tilgjengelig, men slik har det vært i over ei uke nå. Flere som har problemer med dette, eller som har fått fikset problemet?
Lenemor Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Kommer ikke inn jeg heller på nettbanken, jeg bruker Jernbane personalet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå