Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har nok noen skrevet før, men jeg vil skrive det like vel. Mange her inne klager på kjærester, samboere, menn, damer. Kjærligheten man ikke finner o.s.v.

Men jeg vil si bare fordi jeg egentlig har lyst å rope det ut til hele verden, men jeg får begynne her. Jeg elsker samboeren min. Han er helt fantastisk. Ja han kan til tider være sløv, han tenker ikke av og til så langt som han burde, han er treg til tider, men jeg elsker han, og jeg elsker han over alt. Jeg elsker hvordan han om morgen kysser meg, og når han går forbi senga stryker han hånda over dyna der bena mine er. Alle sånne små ting som han gjør, og bare han klarer. Jeg kan aldri tenke meg å være utro, jeg kan aldri tenke meg å gå fra han. Og han er den jeg vil kjempe for skulle vi komme ut for problemer. Det er han jeg vil ha! Mange tøyser med at i alle forhold er det utroskap eller tenking på andre, jeg gjør ikke det. Jeg tenker ikke på andre, eller fantaserer om andre. Bare han.

Jeg vil ingensteder med det her som sagt, jeg vil bare at noen vet det. Hvorfor vet ikke jeg heller. :ler:

Men ja, jeg elsker alle hans feil selv om jeg er irritert der og da.

Uff, jeg er så forelska og lykkelig at det nesten gjør vondt :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre! :)

Skrevet

koselig innlegg dette her da! :)

jeg kjenner meg veldig igjen i alt du skriver! og siden kjæresten min er i militæret i år og jeg ikke får se han så ofte som ellers så merker jeg enda mer hvor utrolig mye han betyr for meg :rødme: og jeg savner alle de små tingene i hverdagen som du nevner!

vi er heldige vi, som har funnet disse bra kjærestene ;)

Gjest StockDama
Skrevet

En positiv tråd!

Elsker mannen min jeg også, og han er min min min min miiin.

Skrevet

Så fint å vite at det er fler.

Jeg unner alle denne følelsen.

(så lenge det ikke er med min "mann" ;) )

Vi er super duper heldige :rødme:

Adonia, jeg vet hvordan det er, bodde i utlandet og da var det ikke så lett. Men var bare så deilig når vi først traff hverandre :rødme:

Skrevet

Så flott med et positivt innlegg på dette underforumet! Kjenner meg også igjen. Min samboer er selvsagt heller ikke perfekt (og ikke jeg heller), men jeg elsker ham. Det er ingen andre jeg vet om som jeg passer bedre sammen med enn ham, og jeg vil gjøre mye for at vi skal jobbe oss gjennom evt. problemer som måtte oppstå.

Gjest Gjest_vinter_*
Skrevet

vil bare si at nå ble jeg misunnelig :sjenert: jeg vil også ha det sånn

Gjest Gjest
Skrevet

Jaaa, jeg hadde nøyet meg det stryket over dyna og jeg..

Skrevet

"Og størst av alt er kjærligheten".

Takk for at dere målbærer at også menn har gode egenskaper. Det kan bli litt mye av "det-ikke-fullt-så-gode" av og til.

Skrevet

Elsker samboeren min også. Ingen tanker om å noen gang gå fra han :hjerter_rundt: Herlig å ha det sånn!

Gjest Gjest_HeidiO_*
Skrevet

Jeg og, jeg og!! Har den beste, søteste typen i hele verden. Er ikke perfekte noen av oss, men han er jammen meg tilnærmet :rødme:

Han gjør småting for meg, gjør meg i godt humør, og er min alleraller beste venn i hele verden...

Åh, nå savner jeg ham!! (Han er i Nordsjøen nå *sukk*) :klem:

Skrevet (endret)

Jeg elsker også samboeren min.

Idag fikk jeg blomster av han. Det er så lenge siden sist, så det var jammen på tide.

Vi har snudd litt opp ned på mange ting. Hos oss er det han som baker brød, vanner blomstrene, står opp tidlig med ungene i helgene. Hm, vet egentlig ikke om jeg tør å skrive dette, men... Det er han som står opp om natta og tar ungen(e) hvis noen av dem våkner. Han jobber og jeg er hjemme med ungene.

Jeg gjør også ting for han da. I vinter f.eks stod jeg enkelte morgener tidlig opp, kledde på meg og gikk ut og måkka frem bilen for han. Så kunne han spise frokost i fred. Han var så imponert over at jeg giddet, fikk høre det lenge etterpå :ler:

Jeg kan ikke si at jeg er så veldig forelsket i han lenger, siden vi har vært 5 år sammen. Men han tenner meg veldig. Selv om jeg har vært ganske vill før, frister det ikke å ha sex med noen andre.

Han er en utrolig flink pappa, mere tålmodig enn meg. Hvis det noen gang skulle bli slutt (helt utenkelig) burde han fått hovedomsorgen for småtassene.

Han er generøs, det er veldig sjelden han sier nei til mine (til tider ville) ideer. Han finnes ikke sjalu.

Han er en ordentlig mann med kraftige armer og hår på brystet :rødme:

Det artige er at da jeg ble kjent med han hadde jeg 1 krav: han måtte være bilmekaniker (fattig alenemor med gammel bil :ler: ).

Kyniske meg tenkte at det kunne være greit å ha en bilmekaniker som venn selv om det ikke ble noe mer.

Vi koser oss, krangler så og si aldri. Kan absolutt se for meg at vi blir gamle sammen.

Endret av vsn
Skrevet

åååå så kos :rødme:

Blir gla når det er flere som har det fint. :sol:

Skrevet
En positiv tråd!

Elsker mannen min jeg også, og han er min min min min miiin.

Hehe...måtte bare signere denne.

...og min,min,min mann har jeg nå på 15. året. Not bad ;)

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Så innmari greit å finne en slik tråd oppi all elendigheta.

Jeg har riktignok ikke flyttet sammen med min kjære enda, men til høsten blir det. Tenker på han hele tiden, og er så glad for å endelig være sammen med en som bryr seg skikkelig om meg, og som faktisk ønsker å tilbringe tid med meg... :klem:

Gjest -eline-
Skrevet

For en koooselig tråd! :hjertesmil: Er så godt å høre at det er flere enn meg som er så lykkelig!

Må bare si at jeg elsker min fantastiske samboer! Kan ikke tenke meg et liv uten han, og vi har det bare så utrolig godt sammen! Har vært sammen i 3,5 år nå og fremdeles så hender det rett som det er at jeg får fullstendig hjerteklapp når jeg ser han :rødme: Vi har det bare så godt sammen, storkoser oss i hverandres selskap og vi begge vet at det skal være oss to! :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg vil også skrive litt på denne positive tråden. Jeg har det også bra. Har funnet en kvinne som har fantastisk mange fine egenskaper. Og vår samhørighet har hvert ”magisk” helt siden vi møttes. Andre kvinner finnes ikke interessant for meg fordi jeg vet at hun overgår dem alle.

Vi planlegger å gifte oss i løpet av sommeren. Det skal bli en lykkens dag å gjøre henne min på ”ordentlig”

Caracal.

Skrevet

Jeg har også funnet Ham. :rødme: Jeg elsker han mer for hver dag som går og han får meg til å føle meg elsket og fantastisk uansett hvor dårlig dag jeg har. Vi har bodd sammen i ett år og å vite at jeg skal sovne i armene hans i natt gjør meg lykkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...