Gjest vimselot Skrevet 21. juli 2007 #21 Skrevet 21. juli 2007 Vet ikke hva jeg skal tro, men det har vist seg at jeg har tilbøyeligheter til å møte menn (som ikke passer med min f.dato). og at jeg til og med har møtt menn som er født på samme dag... Har mest lyst å sende pm til tabris nå, og få høre litt, men det er egentlig uinteressant. Tror ikke på det, men det er noe med kvinner og måner...en syklus. Vi er litt rare da...
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #22 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har gått på flere astrologikurs, både nybegynner og viderekommende, og trodde fullt og fast på det før. Snakk om å kaste bort pengene sine !
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #23 Skrevet 21. juli 2007 Kommer vel an på hvordan man stiller horoskopet. Jeg tror at alle kan på en eller annen måte vinkle hva som står i horoskopene opp mot seg selv.
Tabris Skrevet 21. juli 2007 #24 Skrevet 21. juli 2007 Snakk om å kaste bort pengene sine ! Vel, det var mine penger, og jeg synes ikke de var bortkastet - selv ikke nå, når jeg har en mer skeptisk holdning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå