Gå til innhold

blir du påvirket av avatarer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

tror du at avatarene personer her inne har, ligner på dem selv? tar du deg i å tenke at en person er pen fordi de har bilde av en pen dame i avataren for eksempel? hvor mye lar du deg påvirke?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

avataren min er et bilde av meg...så når det gjelder mitt bilde så =D

men andre, som har bilder av diverse duppedingers, så nei, bruker bare avatarene for å gjenkjenne folk, men vil ikke påstå bildene har så veldig mye å si på hvordan de er.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Jeg blir påvirket av stemingen i en avatar, spesielt hvis den har et ansiktsuttrykk. Det påvirker helt sikkert tolkningen av innleggene deres. Tildels fungerer nok hodet mitt så enkelt at jeg ser på mange her inne som pene jenter :ler: På den andre siden antar jeg ikke noe om utseendet til dem som har stygge avatarer. Avatarutskifting er veldig forvirrende!

Skrevet
Jeg blir påvirket av stemingen i en avatar, spesielt hvis den har et ansiktsuttrykk.

Jeg også. :ler: Synes nesten det er "trist" når noen bytter avatar, siden jeg så lenge har assosiert det bildet med dem (sier jeg som nettopp har byttet selv). ;)

Skrevet
Avatarutskifting er veldig forvirrende!

Kunne ikke vært mer enig! Også er det så mange som har sånne gule smilefjesavatarer og disse blander jeg sammen. Men jeg tror ikke jeg blir påvirket av avatarene, annet enn den gangen Dynetryne hadde en sånn ekkel fot i avataren sin, den var skikkelig guffen og jeg hadde ikke lyst til å lese de innleggene :ler:

Gjest StockDama
Skrevet

og han som hadde en naken mann med en penis over skulderen.

varte ikke så lenge, men den var litt..ekkel

Skrevet
Tildels fungerer nok hodet mitt så enkelt at jeg ser på mange her inne som pene jenter :ler:

Sånn har jeg det også! :ler: I mitt hode er f.eks. Tuji og Frk. Åberg veldig vakre.

Avatarutskifting er veldig forvirrende!

Jeg er skyldig her, gitt. :sjenert:

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Sånn har jeg det også! :ler: I mitt hode er f.eks. Tuji og Frk. Åberg veldig vakre.

Jeg er skyldig her, gitt. :sjenert:

:rodme: Jeg føler meg også vakker når jeg er på KG.

Det varierer hvor påvirket jeg blir. Tror jeg blir mest påvirket til å tro at folk er pene hvis de har pene avatarer, tror ikke at noen er mindre pene hvis de har mindre pene avatarer. Kosemose hadde en fantastisk, dog ikke så vakker avatar tidligere, men trodde ikke at hun var lite pen av den grunn.

Skrevet

Jeg har bilde av meg selv som avatar da, jeg foretrekker at folk ikke bytter da jeg ser mer på avaterene enn navna for å huske hvem der er, som folk sier..forvirrende om noen bytter....

Skrevet

Åja, jeg ligner veldig på avataren min, liten og litte rund og god. Ikke fet, men sånn god. Og har svart hår, og er hele tiden forelsket og løper etter mannen som ikke vil ha meg :ler:

Skrevet

Avataren er en del av folks "identitet" her inne. Derfor blir jeg gjerne litt forvirra når norn bytter avatar i tide og utide. Selv har jeg en egen jule- og påskeavatar, men ellers i året bruker jeg denne grillet-kylling-varianten. Passer forøvrig også greit i denne årstiden.

Jeg tror at man automatisk assosierer avatarene med folk, spesielt de som har bilder av pene mennesker. Synes forøvrig det står respekt av dem som har bilde av seg selv i avataren. :tommel:

Gjest Veronica Mars
Skrevet
Kosemose hadde en fantastisk, dog ikke så vakker avatar tidligere, men trodde ikke at hun var lite pen av den grunn.

Men jeg trodde at hun var veldig mye eldre enn hun er. :ler:

SYnes det er bra at folk bytter avatarer jeg, gøy å se noen nye av og til. Men er enig at det kan bli litt forvirrende.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg tenkte at folk med avatar av klassiske skjønnheter eller hva nå enn en skal kalle de, prøver å være som dem. Kjip som jeg er, så jeg meg ut Liskat for en stund siden, og prøvde å lete etter 20tallsfjollerier, men fant ikke noen ting. Da ble de fordommene drept :ler: (beklager Liskat, men det betydde du skriver fornuftig og oppegående)

Selv kan jeg aldri bestemme meg. Er på vei til å skifte igjen as we speak. :sjenert:

Skrevet (endret)

Avatarer er helt klart en del av folks identitet her inne, ihvertfall er det slik jeg ser på det. Selv synes jeg bytte av avatarer kan være irriterende, men jeg gjør det jo selv jeg også, så jeg burde jo egentlig ikke si noe. :ler: Nå skal det sies at jeg enten bare har hatt avatarer av Frank Sinatra, Tornefuglene eller Hugh Laurie/House, så jeg tror jeg vil være lett å kjenne igjen sånn sett. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

Nei, jeg blir ikke noe særlig påvirket av avatarene. Ble det i begynnelsen da jeg var ny, men nå har jeg vært her noen år, og jeg tenker mindre og mindre på det.

Skrevet

Jeg blir også forvirret når folk får nye avatarer, så jeg tror nok jeg blir litt påvirket ja.

Gjest Elastica
Skrevet

Selvsagt blir jeg påvirket av avataren til de ulike brukerne. Dette skaper jo identiteten sammen med navnet og det som står i innleggene. Selv har jeg en avatar som passer til navnet og de lange armene mine.

Skrevet

Jeg forbinder folk med avataren sin, og blir forvirret når flere har samme avatar - det skjer jo, og jeg sitter som et spørsmålstegn når en avatar har laget et innlegg jeg ikke forventer fra de kanter... helt til jeg ser at det er et annet nick.

Jeg har skiftet noen ganger selv, men har vel hatt denne her en god stund nå tror jeg.

Skrevet

Jeg blir innmari satt ut når jeg leser innlegg av kooosejenta, hun har samme avatar som Donpedro men skriver om VELDIG forskjellige ting :ler:

Gjest Peppa
Skrevet

Kan ikke si at avataren og jeg har noen fellestrekk...ikke har jeg noen røde kjoler, men det ligger en del bamser strødd rundt omkring i huset her da. jeg er vel egentlig ikke noen gris heller... sist jeg sjekket...

Sier det samme som Pax, ble påvirket av avatarene i begynnelsen, men nå har jeg vært her i en del år og kjenner igjen de fleste selv om de skifter avatar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...