Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei! Jeg skal på jobbintervju hos et vikarbyrå om noen dager og lurer på om noen har erfaring med å jobbe i et slikt byrå? Stillingen heter salgs-/personalkonsulent og jeg syns det virker veldig spennende og variert. Hva ligger lønnen på? Er takknemlig for svar :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffeavtalen Skrevet 18. juni 2007 #2 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har jobbet for Manpower i 6,5 mnd, og hadde det helt topp. Nå var jeg heldig og hadde samme oppdrag hele tiden, men jeg hadde mange samtaler med min rådgiver i Manpower og jeg følte meg godt ivaretatt hele vegen. Lønnen jeg fikk var det jeg bad om på intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg har jobbet for Manpower i 6,5 mnd, og hadde det helt topp. Nå var jeg heldig og hadde samme oppdrag hele tiden, men jeg hadde mange samtaler med min rådgiver i Manpower og jeg følte meg godt ivaretatt hele vegen. Lønnen jeg fikk var det jeg bad om på intervjuet. Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, men jobben er ikke for et vikarbyrå, men i et vikarbyrå. Altså rekrutteringsarbeid :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå