@lfa Skrevet 2. april 2002 #21 Skrevet 2. april 2002 Flink, Vinga! *klappe på englevingene* Gikk det bra hos tannlegen, Tusenfryd? 12
Tusenfryd Skrevet 2. april 2002 #22 Skrevet 2. april 2002 Ja, gikk bra. dvs jeg overlevde. Men det var vondt og dyrt og det er fryketlig synd på meg....12
Linnda Skrevet 2. april 2002 #23 Skrevet 2. april 2002 Stakkars Tusenfryden!!!!!!!!! *kooose og klemme masse* Det går vel bedre nå??12
@lfa Skrevet 2. april 2002 #25 Skrevet 2. april 2002 Staaakkaaaar Tusenfryden vår... *trøsteklemmer på begge sider* Litt etterpå-ekno hjelper visst sies det... Og den er gratis, så du slipper ekstra utgifter der! 12
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #26 Skrevet 12. april 2022 Gjest Anonymous skrev (På 1.4.2002 den 15.36): Johooooooo!!!!!!!! MEN HVOR ER ALLE SAMMEN??? Jeg ser ingen engler. Sover de?? Hmmm... Jeg har akkurat spist en stooor bolle risgrøt og er helt hyper /Forum/images/smiles/icon_razz.gif Noen som vil ha resten?? Litago? Liker du Risgrøt? Den holder i tre dager før den begynner å bli grønn. Håper noen fler vil ha, for den var GOD /Forum/images/smiles/icon_razz.gif *slikke* @lfa, vårt kjære hvite får, vil du ha kanskje?? Jeg har forresten kjøpt Blenda vaskepulver til deg, det er en hybrid mellom Milo ("ulla mi trives best med Milo") og Blenda, for å bevare din flotte ull hvit og fin- værsågod! Med litt kamille- ekstrakt for naturlig bleking... *putter oppi urtemiksturen* Sitter her på bassengkanten og synger en sang jeg. Here I go again Its time for me to fade away tralala lalala 12 KG 2002 ass😂
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #27 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): KG 2002 ass😂 Tror alle gikk på noe på den tiden
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. april 2022 #28 Skrevet 12. april 2022 Burde jeg droppe risgrøt i dag? 😬 Jeg som har en pakke klar.
Gjest Cid Skrevet 12. april 2022 #29 Skrevet 12. april 2022 Gjest Anonymous skrev (På 1.4.2002 den 15.36): Johooooooo!!!!!!!! MEN HVOR ER ALLE SAMMEN??? Jeg ser ingen engler. Sover de?? Hmmm... Jeg har akkurat spist en stooor bolle risgrøt og er helt hyper /Forum/images/smiles/icon_razz.gif Noen som vil ha resten?? Litago? Liker du Risgrøt? Den holder i tre dager før den begynner å bli grønn. Håper noen fler vil ha, for den var GOD /Forum/images/smiles/icon_razz.gif *slikke* @lfa, vårt kjære hvite får, vil du ha kanskje?? Jeg har forresten kjøpt Blenda vaskepulver til deg, det er en hybrid mellom Milo ("ulla mi trives best med Milo") og Blenda, for å bevare din flotte ull hvit og fin- værsågod! Med litt kamille- ekstrakt for naturlig bleking... *putter oppi urtemiksturen* Sitter her på bassengkanten og synger en sang jeg. Here I go again Its time for me to fade away tralala lalala 12 De er nok hos Martha
Zenobia Skrevet 12. april 2022 #30 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): KG 2002 ass😂 Takk for at du henter gull i arkivet Kvakkekyllingen skrev (56 minutter siden): Burde jeg droppe risgrøt i dag? 😬 Jeg som har en pakke klar. Nei ikke hvis jeg får bestemme. Har du kanel? Cid skrev (41 minutter siden): De er nok hos Martha Høres ut som om det er ganske fullt på den trappa
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #31 Skrevet 12. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Burde jeg droppe risgrøt i dag? 😬 Jeg som har en pakke klar. Nei nei, tidenes trip. Lag rave party etterpå😎🥳
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. april 2022 #32 Skrevet 12. april 2022 Zenobia skrev (36 minutter siden): Takk for at du henter gull i arkivet Nei ikke hvis jeg får bestemme. Har du kanel? Høres ut som om det er ganske fullt på den trappa Jepp! Kanel må jeg ha. Så den ble spist 🤭Føler meg helt superduperoverekstatisk nå 🙃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. april 2022 #33 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Nei nei, tidenes trip. Lag rave party etterpå😎🥳 Jeg spiste den og nå føler jeg meg som en påskehare 🥴😬
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #34 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Nei nei, tidenes trip. Lag rave party etterpå😎🥳 Trenger ikke E når man har risengrynsgrøt
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #35 Skrevet 12. april 2022 Zenobia skrev (2 timer siden): Takk for at du henter gull i arkivet Åh så hyggelig at noen satte pris på det! Er jo litt baluba her i kveld om frem-fra-glemselen-kulten😮
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #36 Skrevet 12. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg spiste den og nå føler jeg meg som en påskehare 🥴😬 😂🐣👌🏻🐰🍚
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. april 2022 #37 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): 😂🐣👌🏻🐰🍚 Nå er jeg tilbake som kvakk igjen. Det går heldigvis fort over 😁
Frøkenfryden Skrevet 12. april 2022 #38 Skrevet 12. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Nå er jeg tilbake som kvakk igjen. Det går heldigvis fort over 😁 Kanskje den var sånn snarkokt?😂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. april 2022 #39 Skrevet 12. april 2022 Frøkenfryden skrev (31 minutter siden): Kanskje den var sånn snarkokt?😂 Kokt i en fei. I mikro😂😂
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. april 2022 #40 Skrevet 12. april 2022 Sist jeg spiste risgrøt var lillejulaften i fjor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå