Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Uttroskap
Skrevet

Hva ville du ha gjort???

Om du hører fra flere at mannen til en god venn har vært uttro, ville du da sakt i fra til henne? Gitt de beskjed begge at det går rykter rundt omkring?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ville nok først konfrontert han. Kanskje gitt han en sjanse til å 'rydde' opp.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva ville du ha gjort???

Om du hører fra flere at mannen til en god venn har vært uttro, ville du da sakt i fra til henne? Gitt de beskjed begge at det går rykter rundt omkring?

Jeg ville IKKE sagt det til henne, men konfrontert ham med det først. Dersom han innrømmer utroskap og de har en avale om at utroskap er uakseptabelt og han fortsetter som før, ville jeg nok ha fortalt henne det, ja. Ingen fortjener å bli lurt!

Skrevet

Det ville nok komme litt ann på hvilken utroskap det dreier seg om. Hvis mannen har holdt på med utroskap over tid eller at det dreier seg om at han har innledet et forhold med ei anna i tillegg til det han er i så ville jeg nok ha fortalt det til venninnen min. Hvis han har gjort noe slikt så betyr det jo også at han har løyet og ikke vært oppriktig mot min venninne i tillegg til utroskapen. Det at alle andre vet om at han har andre og ikke hun må vel være svært fornedrende og hun har krav på å få vite hva som blir snakket om blandt andre. Hvis du er en god venninne så forteller du henne om ting som i høyeste grad angår henne men som hun antakelig ikke vet. Jeg hadde satt pris på at jeg fikk vite om noe slikt fra noen som sto meg nær istede for at det skulle kommet meg for øre på en fest eller noe..

Skrevet

hadde det vært en av mine beste venner hadde jeg sagt det med en gang. hvis begge var venner av med ville jeg sagt til han at jeg visste, og bedt han prate med henne selv.

Skrevet

Om jeg kjente han ville jeg snakket med han først, konfrontert han med ryktene og sagt at han bør fortelle henne om det med en gang. Om han da ikke sier noe selv ville jeg gått til henne.

Kjenner du ikke mannen blir saken verre, men jeg ville ihvertfall vært 100% sikker før jeg foretok meg noe som helst. Det er ei alvorlig beskyldning, hva om ryktene er bare rykter?

Gjest Gjest
Skrevet
Om jeg kjente han ville jeg snakket med han først, konfrontert han med ryktene og sagt at han bør fortelle henne om det med en gang. Om han da ikke sier noe selv ville jeg gått til henne.

Kjenner du ikke mannen blir saken verre, men jeg ville ihvertfall vært 100% sikker før jeg foretok meg noe som helst. Det er ei alvorlig beskyldning, hva om ryktene er bare rykter?

Jeg ville passet mine egne saker og ikke sagt noen ting. La de få rydde opp i ting selv. Kanskje hun heller ikke VIL vite.

Skrevet

Når du har hørt det fra flere så er sannsynligheten for at det er sant veldig stor. Gå i deg selv å tenk over om du hadde ønsket å få vite om hva som blir sagt hvis det var deg det gjaldt. Og tenk også over hvem du ville skulle fortalt deg noe så viktig. Sannheten kommer fram til slutt uannsett og hvis hun den dagen konfronterer deg med om du har hørt noe, hva skal du si da? Hvis hun ikke ønsker å vite så vil hun nok bortforklare det hun hører uannsett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...