Gjest Gjest_Milli_* Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Er det noen som har smarte hårfjerningsmetoder her? Har lyst å fjerne hår på armene. Pleier å bruke voks, men syns det tar så lang tid... har bare gjort det selv da. Har brukt hårfjerningskrem også men det stinker jo og vokser så fort tilbake. Har sett at man kan bruke en slags slipegreie til hårfjerning, men det har jeg ikke prøvd. Er det forresten andre som fjerner hår på armene her? Kanskje jeg er for pirkete?
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 La de blekne av solen, det er vel det beste.
Vela Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Hmm.. aldri tenkt over å fjerne hår på armene jeg. Har veldig lyse hår da.. Er det vanlig?
Gjest DyneTryne Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Sikkert ikke, men jeg har ikke mørkest hår heller, bare veldig lys hud, og når hårene kaster skygge ser jeg ut som en ape
Gjest Tanita Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Ikke barber de. Ikke bruk epilator heller. Da blir det ikke fine armer etterhvert. Voks og la alt vokse ut før du vokser igjen. Slik trenger du ikke vokse så ofte.
Gjest DyneTryne Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Joda. Jeg barberte armene mine da jeg var 13, lot dem være i noen år og de vokste helt fint ut. Ikke mørkere, ikke flere og ikke stubbete engang. Nå derimot har jeg en hårete og en glatt pga nye tatoveringa lækket!
Mirabella76 Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Eg barberer armane, og har gjort det i fleire år. Grunnen til at eg gjer det, er fordi eg har ein del hårvekst på armane. Ikkje mørke hår, men dei er mange og lange. Og kvifor skal eg gidda å gå rundt med hårete armar, når eg har glattbarberte leggar?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Er ikke voks det beste å bruke på armene? Så er hårene myke når de vokser ut..?
Mirabella76 Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Er ikke voks det beste å bruke på armene? Så er hårene myke når de vokser ut..? Eg har aldri brukt voks på armane. Synst voks er noko klissete greier, som funkar dårleg på meg. Merkar ingen forskjell på håra, når dei veks ut igjen. Dei har verken blitt stivare eller mørkare. Det er vel akkurat det same som når ein barberer vekk håra på leggane, vil eg tru! Endret 18. juni 2007 av Mirabella76
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker epilator og det funker bra. Bare husk å være flink med peeling den nærmeste uka slik at du ikke får nupper.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker også epilator på armene... Jeg må bare fjerne de, ellers ser jeg ut som en ape. Av erfraring vil jeg fraråde deg barbering eller sliping som du nevnte f.eks. velvet touch, den fungerer rett og slett ikke.
Gjest DyneTryne Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Mange aper her Men epilator.. er det mer kjapt og effektivt enn voks og barbering? Vurderer å skaffe meg en. Endret 18. juni 2007 av DyneTryne
Drua Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Nei, barbere armene- det nekter jeg å begynne med.
Drua Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Næsj. Har så lyse fine hår atte. Endret 18. juni 2007 av Drua
Gjest DyneTryne Skrevet 18. juni 2007 #18 Skrevet 18. juni 2007 Jeg begynte å få idealarmene også helt siden hendelsen på fredag. Nå må jeg enten barbere ene armen, eller håpe de ser like ut når andre vokser ut igjen ;-O
Ce'Nedra Skrevet 18. juni 2007 #19 Skrevet 18. juni 2007 Har ikke tenkt noe over armene, men jeg har hår på overleppen jeg vil ta bort jeg da.. Sukk.. De er lyse, men jeg liker dem ikke. Redd for å vokse der, så lurte på laserbehandling. Noen som vet hvordan det funker?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Jeg bruker også epilator på armene... Jeg må bare fjerne de, ellers ser jeg ut som en ape. Av erfraring vil jeg fraråde deg barbering eller sliping som du nevnte f.eks. velvet touch, den fungerer rett og slett ikke. Hvis du barberer vil du få skjeggstubber på armene. Voks er bra, men ulempen er at du må vente til hårene har fått en viss lengde. Epilatoren derimot tar korte hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå