Donpedro Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Vi har ryddet litt, og skal kvitte oss med haugevis av kosedyr. Noen helt nye og noen mer brukt (så får de som får dem selv avgjøre om de kan brukes eller kastes. Alle er hele, men noen har litt nupper og slikt). Hvem er det som vil ha slikt? Har tenkt på asylmottak eller sykehus, men sykehuset her i nærheten har ikke barneavdeling tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Helsestasjon? Barneboliger i kommunen? Hjelpsendinger til Murmansk/Romania e.l.?
måneperle Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 [quote name Hjelpsendinger til Murmansk/Romania e.l.?
Tabris Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Ja, kjempeflott! Synes du har fått bra forslag - det er vel barnehjem eller -sykehus i fattige land som gjerne vil ha dem. (Har selv en søppelsekk fylt med kosedyr, men vet ikke om jeg har hjerte til å gi dem bort enda ).
Donpedro Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. juni 2007 Kjenner ingen som driver med slike hjelpesendinger. Vi har plenty av kosedyr igjen, det er de som ikke blir lekt med som gis bort. Og det er lettere hvis man vet at de kommer noen tilgode.
Tabris Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Hva om du søker på nettet? Evt. sender en mail til Røde Kors, Kirkens Nødhjelp og lignende hjelpeorganisasjoner?
Zelena Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Hva med å gi de til en barnehage i nærheten? de har helt sikkert bruk for flere kosedyr....
frk.glemsom Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Kosedyr (bamser osv) har en tendens til å samle endel støv, så sykehus og barneavdelinger tar de ikke i mot pga allergi mener jeg. Men murmansk og andre organisasjoner tar nok i mot. Flott tiltak
LaraCroft Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Ja som flere sier her, ta kontakt med hjelpeorganisasjoner som Redd Barna o.l Har selv gitt bort slikt tidligere, men da ble det fretex på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå