Titta Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er på jakt etter et telt. Det skal brukes på bilferie, så det gjøre ikke noe om det er stort og tungt. Vi er bare to stk som skal bruke det, men vil helst ha et 3-4 manns telt likevel. Det må hvertfall et sted i teltet være 180 høyt. Så altså ikke et sånt lite rundt et, eller fjelltelt eller noe slik. Noen som vet hvor vi får tak i slikt? Har funnet et på Jysk som er noe i nærheten av hva vi er på jakt etter, men vil gjerne se noen andre også før vi slår til. Har vært i et par sportsbutikker men der har jeg bare funnet små telt evt. fjelltelt. Men har vel gjerne vært i gale butikker tenker jeg, må jo være noen flere enn Jysk som selger slikt?
Miami Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hva med OBS Sport (om du har noen i nærheten)? her har de noen, men de er kanskje litt dyre? Ellers kan du jo f.eks. sjekke finn.no. Jeg ville i hvertfall foretrukket et pent brukt telt av god kvalitet fremfor et billig et fra Jysk. Men det kommer jo an på hvor mye det vil bli brukt også.
smilefjes Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Merket Eureka har masse flotte såkalte familietelt, med god takhøyde og bra kvalitet. Søker du på nett på eureka og telt finner du sikkert noe. Men disse er nok også forholdsvis dyre.
Titta Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Takk for tips. Hadde en runde rundt idag og fant oss et greit telt på Mx Sport
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå