Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Hvordan gjør man det egentlig? Jeg har nettopp kjøpt et kompakt mineralpudder fra glominerals, men så leser jeg jo noe om at det er varmen fra snurringen nedi lokket på de vanlige foundationene som gjør at den smelter inn i huden. Kan jo ikke drive og snurre i den faste foundationen. Hvordan gjør jeg dette da?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vet ikke helt om jeg tror så veldig på at snurringen utvikler så mye varme; greit nok med friksjon og evt eksoterme reaksjoner (som strengt tatt burde skje nede i boksen også, når den ristes?), men jeg tipper at ens egen kroppsvarme er vel så viktig, og at det viktigste er å få finfordelt "pudderet" slik at det legger seg i tynne lag som smelter i huden...
Chic' Wilma Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Det er jo selvfølgelig først og fremst hudens varme det er snakk om når det kommer til løse mineraler. Snurringen i lokket er i første omgang ment for å få alle mineralene godt ned i børsten. Faste mineraler har jeg ikke så stor erfaring med dessverre men går utifra at man bruker andre redskaper der - svamp eller taklon børste eg.
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker enten den medfølgende svampen, eller en kost av den typen jeg bruker til annen mineralfoundation. Det er nok varmen som får foundationen til å smelte, for det tar noen minutter fra påføring og til den setter seg.
Quirky Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker en foundationbørste (ikke kabuki) fra GloMinerals, spesielt beregnet på blant annet fast mineralfoundation. Fungerer utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå