Arwen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg trenger reiseforsikring til hele familien og lurer på hvilken jeg skal velge. Noen tips?
Gjest _Leela_ Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ville tatt en tlf til ulike forsikringsselskap for å høre litt angående priser. Ikke alltid det samme som lønner seg for alle, er en av dere eller begge organisert så kan fagforeninga har gode avtaler med et forsikringsselskap (sånn er det iallefall i mitt tilfelle). Har dere andre forsikringer så lønner det seg å samle forsikringene i et selskap da dette gir rabatt. Ellers gir denne artikkelen fra Dagbladet en god oppsummering av vilkårene og et prisoverslag på hva de ulike selskapene tilbyr. Reiseforsikring
Gjest Reven Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Sjekk også der dere har forsikring fra før av. Det kan ofte være penger å tjene på å opprette en ny forsikring på samme sted. I mitt tilfelle gikk faktisk totalpremien NED!.
Frigg Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Eller kanskje en av dere har forsikring gjennomjobben? Samboeren min har reiseforsikring for oss begge (og barn hvis vi hadde hatt det) gjennom jobben.
Gjest prestekrage Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Europeiske er gang etter gang kåret til den beste. Har selv alltid hatt Europeiske. Den gjelder fra det øyeblikket du går ut av egen dør- til og med en tur på butikken/ over til naboeb er etter definisjon en reise. Selv var jeg uheldig å ble spendt bein på i en betongtrapp (på et utested) med det resultat at to tenner knakk. Utgiftene for tannlege/legevakt og drosje til legevakt er blitt dekt. Har opplevd å bli skikkelig forkjølet i Tyrkia. Var hos lege, fikk medisiner. Dette fikk jeg tilbakebetalt via turoperatør (saga) samme ettermiddag, fordi de samarbeidet med Europeiske. Reiseforsikring gjennom kredittkort gjelder somregel bare dersom du har betalt hele reisen med kredittkortet. (og butikktur regnes da ikke som en reise). Europeiske har faktisk også en skadedekning som også gjelder i eget hus!!!
Arwen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Ingen av oss er organisert og vi har garantert ikke gjennom jobben. Forsikringsselskapet vårt hadde en forsikring som tilsvarte europeiske sin så vi tok den. Takk for alle tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå