Gjest Gjest - drømmer Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er samboer med verdens beste og snilleste mann. Men som andre småbarnsforeldre kan jo hverdagen bli litt grå innimellom. Det er da søvnen min går helt amok og drømmer "forelskelsedrømmer" om andre menn. Det hele er nokså uskyldige greier, men jeg føler meg litt tom innvendig når jeg våkner neste morgen. I natt drømte jeg om en mann som har vært forelsket i meg i mange år når vi var yngre. Drømmen gikk ut på helt uskyldig flørt men jeg kjenner fortsatt magasuget og spenningen oppi det hele. Har dere det sånn? :rødme:
pellegrino Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ja jeg har det også sånn, men jeg har da aldri tenkt på at det dermed må være noe galt fatt!
gompen Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 he he jeg drømte at jeg var kjæreste med captain jack sparrow. Kjæresten min var nesten litt misunnelig
Solskinnsbolla Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 kanskje du ønsker slike følelser for kjæresten din - kanskje du må ta initiativ til noe erotiskromantisk slik at drømmene dine kan gå i oppfyllelse :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå