Gå til innhold

Fint badetøy for plus size?

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Oppgitt
Skrevet

Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne fint badetøy i plus size? Begynner å bli ganske oppgitt nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv kappahl, der fant jeg en veldig fin pluss size bikini som satt som et skudd :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men bør det egentlig selges bikinier i pluz size? Er det ikke bedre at dere dekker dere litt til?

Gjest Elfrida
Skrevet
Men bør det egentlig selges bikinier i pluz size? Er det ikke bedre at dere dekker dere litt til?
:ler:
Skrevet

JA til burka :klappe:

Skrevet

Jeg er ikke stor hvis det er det du mener. Har smal midje, litt mye pupp og rumpe. Bruker vanligvis str 44 i bukser, og fant en nydelig bikini i str 46 på Kappahl. Str. 44 i overdel på Hm dekker såvidt puppene mine! Og trusene er så små og løse at de ikke er noe behagelige i det hele tatt! Jeg har ikke tenkt til å dekke meg til bare fordi den sitter finere enn disse småtrusene som nesten ikke dekker på Hm!! I bikinien fra kappahl føle jeg meg faktisk veldig sexy. For jeg har jo fin kropp selv om jeg er større enn alle beinranglene rundt omkring!

• Liker 1
Skrevet
Jeg er ikke stor hvis det er det du mener. Har smal midje, litt mye pupp og rumpe. Bruker vanligvis str 44 i bukser, og fant en nydelig bikini i str 46 på Kappahl. Str. 44 i overdel på Hm dekker såvidt puppene mine! Og trusene er så små og løse at de ikke er noe behagelige i det hele tatt! Jeg har ikke tenkt til å dekke meg til bare fordi den sitter finere enn disse småtrusene som nesten ikke dekker på Hm!! I bikinien fra kappahl føle jeg meg faktisk veldig sexy. For jeg har jo fin kropp selv om jeg er større enn alle beinranglene rundt omkring!

:klappe:

• Liker 1
Skrevet

Men jeg synes uansett str, så skal man gå i det man vil på stranda. Da har det ingenting å si om man er str 30 eller str 60. Så lenge man er komfortabel med kroppen sin. Jeg blir så lei meg når jeg hører folk som sier: Er ikke hun for stor til å gå i bikini på stranda? Unnskyld meg, men hva om noen hadde sagt til deg: "Du har ingenting her på stranda å gjøre, for det er så ekkelt å se på alle beina dine som stikker ut!" Det er INGEN som er for store til å nyte sola og kose seg på en offentlig badestrand.

Jeg synes bare det er bra at det finnes Plus size bikinier og badedrakter. Det viser jo bare at verden "godtar" mennesker som er normale. Det at vi er så forksjellige er jo det som er så bra! Så neste gang en tynn jente kommenterer eller tenker at hun var for stor til å være her, så tenk litt på at vi alle er mennesker, og at det er like deilig å sitte i sola med en soft is enten man er tynn, medium eller stor!

Hele barneskolen og ungdomsskolen har jeg fått høre at jeg har for stor rumpe og at det var stygt. Nå har jeg endelig godtatt at jeg er laget sånn. Jeg trives i kroppen min, jeg trives i bikini, i miniskjørt, i korte topper om sommeren! Det er ikke lenger noe jeg gidder å bruke energi på å sørge over, for det bare er sånn jeg er! GODTA DET!

• Liker 1
Skrevet

Takk, men jeg blir bare så provosert! Så lenge det ikke er helseskadelig, synes jeg folk kan være så små eller store de vil, så lenge de er fornøyd selv, uten å bli dømt overalt!

Men, Frøken Oppgitt: Jeg håper virkelig du finner en nydelig bikini som kler deg :)

• Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet
Men jeg synes uansett str, så skal man gå i det man vil på stranda. Da har det ingenting å si om man er str 30 eller str 60. Så lenge man er komfortabel med kroppen sin. Jeg blir så lei meg når jeg hører folk som sier: Er ikke hun for stor til å gå i bikini på stranda? Unnskyld meg, men hva om noen hadde sagt til deg: "Du har ingenting her på stranda å gjøre, for det er så ekkelt å se på alle beina dine som stikker ut!" Det er INGEN som er for store til å nyte sola og kose seg på en offentlig badestrand.

Jeg synes bare det er bra at det finnes Plus size bikinier og badedrakter. Det viser jo bare at verden "godtar" mennesker som er normale. Det at vi er så forksjellige er jo det som er så bra! Så neste gang en tynn jente kommenterer eller tenker at hun var for stor til å være her, så tenk litt på at vi alle er mennesker, og at det er like deilig å sitte i sola med en soft is enten man er tynn, medium eller stor!

Hele barneskolen og ungdomsskolen har jeg fått høre at jeg har for stor rumpe og at det var stygt. Nå har jeg endelig godtatt at jeg er laget sånn. Jeg trives i kroppen min, jeg trives i bikini, i miniskjørt, i korte topper om sommeren! Det er ikke lenger noe jeg gidder å bruke energi på å sørge over, for det bare er sånn jeg er! GODTA DET!

:klappe::klappe::klappe::klappe::klappe:

- og en million klemmer til deg for dette innlegget.

Skrevet

:) Så bra å høre at noen er enig med meg! Jeg er litt interresert i å høre fra TS jeg. har du funnet noe?

Håper bare ikke du ble skremt av oss da.

• Liker 1
Gjest Frøken Oppgitt
Skrevet

Fint innlegg, Rexina :) Er helt enig med deg, ALLE må få lov til å nyte sola, og ikke føle at de må skjule seg i varmen på grunn av vekt (høy eller lav..) og komplekser.

Jeg har funnet en tankini i Ellos, med veldig flatterende halterneck og tilhørende hipster.

Skrevet

Om det gjelder store pupper, så er LaLina på St. Hanshaugen i Oslo et godt alternativ når det kommer til BH'er i alle fall. Har tenkt meg dit for å se på bikini denne uka.

Om man tør å kjøpe på nett, så er www.bravissimo.com en veldig seriøs og ålreit side med mange butikker i England. Ikke er det så dyrt heller. Har selv bestilt der to ganger, da jeg bruker 75H i BH-størrelse. Den ene gangen var det full klaff, den andre gangen sendte jeg pakken tilbake. Det gikk veldig greit.

Dette var for dem som først og fremst opplever at cup'en er utfordingen. Var ikke sikker på hva trådstarter egentlig var på jakt etter, men gode bikini/undertøytips kan man jo aldri få nok av på en side som denne vil jeg tro!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...