Frk Johansen Skrevet 18. juni 2007 #1 Skrevet 18. juni 2007 Skal en liten tur til København og selvsagt innom tivoli men er det noen som har et lunsjssted eller sted for middag som er alright med barn? (de er veldig flinke til å oppføre seg på restuarant, men trenger ikke akkurat oppsøke de stive stedene med barna) Som sagt, 5 og snart 7 år :o) - altetende!
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Det er et veldig koselig sted på Gråbrødretorv (en side gate fra Strøget) som heter Peder Oxe. Dette er et sted hvor det ikke pleier å være så mange turister, det har iallefall ikke vært når jeg har vært der. Jeg opplever det som et typisk Københavner-lunsjsted, ikke stivt, men med god mat og rikholdig salatbuffet. Pass på at du ikke setter deg på nabostedet; det ser ut som det er det samme, men jeg har opplevd dårligere mat og service der hver gang vi har falt for fristelsen til å sette oss der når det har vært fullt på Peder Oxe. Ellers anbefales det å gå på skattejakt på denne siden.
Frk Johansen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Takk for godt tips, tror nok det blir en lunsj på Peder Oxe, skal sjekke ut linken du sendte også!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Skal en liten tur til København og selvsagt innom tivoli men er det noen som har et lunsjssted eller sted for middag som er alright med barn? (de er veldig flinke til å oppføre seg på restuarant, men trenger ikke akkurat oppsøke de stive stedene med barna) Som sagt, 5 og snart 7 år :o) - altetende! Oida....fylte den eldste 7 år mens du skrev?
Frk Johansen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Oida....fylte den eldste 7 år mens du skrev? Nei da, det er ikke såå ille... Det er stas det vet du, snart å fylle syv. Er nok blitt litt påvirket av sønnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå