Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #1 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som vet om det er mulig å få feriejobb på ambulanse? Trenger man noe spesielt kurs? Hvem er slike jobber åpne for?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #2 Del Skrevet 18. juni 2007 Du må nok ha helsefaglig utdanning, i hvertfall. Men jeg har en mistanke om at det ikke florerer av vikariater i den bransjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Del Skrevet 18. juni 2007 Er aktuelt med jobb mellom nest siste og siste år på medisinstudiet da jeg ikke rekker å skaffe meg midlertidig lisens. Har tidligere blitt fortalt av noen at de tar inn medisinstudenter, mens andre sier at det kreves kursing?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #4 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Jeg fant dette ved litt googling, kanskje det kan hjelpe deg litt på vei? Endret 18. juni 2007 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Del Skrevet 18. juni 2007 Takk for link, men ble ikke så mye klokere av den. Ingen som vet noe sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 18. juni 2007 #6 Del Skrevet 18. juni 2007 Det kommer nok an på hvor du vil jobbe det. Det er ikke de samme kravene rundt om i landet vårt. Men jeg tror de fleste større tjenester har egne vikarkurs som man må gjennom, det gjelder iallefall Oslo og Akershus. Ta kontakt med tjenesten du evt. kunne tenke deg å jobbe i og hør hvilke krav de har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 18. juni 2007 #7 Del Skrevet 18. juni 2007 Er aktuelt med jobb mellom nest siste og siste år på medisinstudiet da jeg ikke rekker å skaffe meg midlertidig lisens. Har tidligere blitt fortalt av noen at de tar inn medisinstudenter, mens andre sier at det kreves kursing?? En venninne av meg gjorde det, før hun fikk lisens. Hun hadde ambulansekurs som ble tilbudt gjennom førstehjelpsgruppen på studiet. Ingen av de andre som jobber med vanlig ambulansekjøring har legelisens, så det trenger du ikke, men du trenger jo langt mer enn vanlige førstehjelpskunnskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vsn Skrevet 18. juni 2007 #8 Del Skrevet 18. juni 2007 Takk for link, men ble ikke så mye klokere av den. Ingen som vet noe sikkert? Ja, jeg vet om medisinstudenter som har hatt ferievikariat i ambulansetjenester. Jeg er spl, og har jobbet i ambulanse tidligere. Jeg jobbet med pasienten, kjørte ikke fordi jeg ikke har kjøreteknisk kurs. Det kreves en viss fysisk styrke (der sleit jeg litt ) og en rimelig god psyke. Mange vanskelige situsjoner man kommer opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 18. juni 2007 #9 Del Skrevet 18. juni 2007 Her på sørlandet er det rift om jobbene i hvert fall og selv om man er snart ferdig sykepleier eller lege må man ha mye erfaring og kunne gi medisiner for å få jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 19. juni 2007 #10 Del Skrevet 19. juni 2007 Tror det er lettere på Østlandet. Kjenner noen som har fått vikariater etter Forsvarets Nivå 3-kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #11 Del Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Det er Oslo området som er aktuelt. Skal ta direkte kontakt med dem og så får jeg se. Ellers så går det jo ann å jobbe som ekstravakt på sykehus også denne siste ferine, selvom det er kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 19. juni 2007 #12 Del Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Det er Oslo området som er aktuelt. Skal ta direkte kontakt med dem og så får jeg se. Ellers så går det jo ann å jobbe som ekstravakt på sykehus også denne siste ferine, selvom det er kjedelig.. Oslo har medisinstudenter som ferievikarer. Men det spørs om du er for sent ute for å få være med på vikarkurs nå når sommeren har startet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #13 Del Skrevet 19. juni 2007 Planlegger jobbing rundt jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå