Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på nattevakt jeg, ikke så mye som skjer akkurat... :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Våken nå !

God morgen =D

Du ligger vel å sover du nå sikkert.

Drømme søtt isåfall.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg også, kjøretime klokka 1 og alle hjerter gleder seg til å bli klådd på av kjørelæreren som faktisk ble skuffet fordi jeg ikke er så ung som jeg ser ut.

Skrevet
Jeg også, kjøretime klokka 1 og alle hjerter gleder seg til å bli klådd på av kjørelæreren som faktisk ble skuffet fordi jeg ikke er så ung som jeg ser ut.

Be ham holde fingrene av fatet, og gjør han ikke det så gir du ham en klaps, det pleier å hjelpe. ;)

Gjest StockDama
Skrevet

Fortell han at hvis han klår, tyner du bilen inn i nærmeste tre.

=D

Gjest DyneTryne
Skrevet

Tro meg, jeg prøver!!

For litt siden så kjørte jeg litt fort (men hadde kontroll) midt i byen. Så sier han: "Nå må du ikke kjøre ned de fotgjengerene, ellers blir det smekk på lanken! Og det liker du vel ikke? Eller er du sånn som gjør det? Høhøhøøhøhøhøhøhø"

/ignore fra min side, svarte ikke og kjørte videre.

Neste gang skulle jeg opp i 2 gir, og holdt hånda klar på stanga, til bilen var klar. Tror dere ikke han dæljet til hånda mi? Jeg knyttet neven og var klar til å gi han en på tygga, men tenkte "ok, ro an, det er kjørelæreren og du skal faktisk prøve å få lappen her."

Gi faen, sa jeg bare, veldig sterkt irritert.

Også er det det at han gjennomsnittlig sier "Deeet var flink jente det HHØHØØ" 8 ganger iløpet av en kjøretime. :hår:

Og har jeg en litt brå sving, legger han seg i fanget mitt! :overrasket:

Beklager kupping av tråden, men jeg vil gjerne vite om dette er normal kjørelærer-oppførsel eller hva?

Skrevet (endret)

-

Endret av Miros
Gjest StockDama
Skrevet

sphanks meh...

trur du burde bytte ja

Gjest DyneTryne
Skrevet

Haha dere da! Ikke gjør mannen verre enn han allerede er :ler:

Jeg har bare 5 kjøretimer igjen, så jeg antar jeg holder ut. Gruer meg verre til 2 juli, da skal jeg ha en 6 timer lang kjøretime med han, glattkjøring tror jeg det var. Det er en halv dag, det!

Etter det er det landevei, prøveoppkjøring og finpuss. Pluss en time til på onsdag. Jeg klarer det, gjør jeg ikke?

Også en ting til; Jeg har en del stjerner tatovert på armen min. I dag brukte han 7 min på å tegne en måne og en sol for å være morsom og si at det må jeg ha på den andre armen. Dette er sløsing av tid. Jeg skyter han snart, jeg blir så forbanna.

Gjest StockDama
Skrevet

jeg tror ikke du liker han jeg....

Gjest Gjest
Skrevet

Han er en dust.Ikke normalt å oppføre seg som han men, det er ganske mange som har opplevd pågående kjørelærere :forvirret:

Når du har fått lappen, så skriver du en klage på han.

Gjest DyneTryne
Skrevet
jeg tror ikke du liker han jeg....

:sjenert: Mann i slutten av 30årene som tror han er verdens sprekeste kuleste i verden? Hvordan kan du TRO?

Han er en dust.Ikke normalt å oppføre seg som han men, det er ganske mange som har opplevd pågående kjørelærere :forvirret:

Vil det funke da? Det skal jeg gjerne gjøre.

Jeg vil jo bare ha lappen, ikke være med på Date My Dad. Slitsomt å måtte grue seg til hver time, irritere seg over at han sitter med armen langt borte på min side så jeg må berøre han når jeg skal gire/bruke brekket. Fytti.

Gjest Gjest
Skrevet
Vil det funke da? Det skal jeg gjerne gjøre.

Jeg vil jo bare ha lappen, ikke være med på Date My Dad. Slitsomt å måtte grue seg til hver time, irritere seg over at han sitter med armen langt borte på min side så jeg må berøre han når jeg skal gire/bruke brekket. Fytti.

Det er klart at du må skrive inn en klage på han.Du kan sikkert gjøre det anonymt. Min kjørelærer var sånn ekkel han også, men han begynte å gni meg på låret og om han fikk lov til å gjøre det skulle jeg få glattkjøringen alene med han :sprettoy:

Gjest StockDama
Skrevet

så....snilt...av han....

....

Skrevet

Er det en overopphopning av gamle griser innen kjørelæreryrket? Jeg hadde også en sånn variant. Tror aldri jeg hadde fått lappen med en sånn fyr, så jeg byttet og fikk verdens koseligste bestefartype...

Gjest StockDama
Skrevet

tviler jeg ikke på, masse unge damer som skal ta førerkort, og den eneste de kan stole på når de er å kjører er den de kjører med, og redd for å få stryk så sier nok ikke alle imot.

Skrevet

Har også hørt om flere som har hatt litt for pågående kjørelærere, så tror ikke det bare er deg :forvirret:

Skriv klage på han! Uff, nei, skriv klage så han forhåpentligivs slutter..

Og lykke til på lappen, så du slipper å se den dritten igjen!! :reise:

Skrevet
Våken nå !

God morgen =D

Du ligger vel å sover du nå sikkert.

Drømme søtt isåfall.

Gikk av vakt 10 minutter etter du posta dette innlegget. :P

I dag har jeg hatt fri og det har jeg i morgen også. :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...