Gå til innhold

Tror han liker meg

Gjest Mia.

Anbefalte innlegg

Var på busstur på lørdag som drøya godt utover kvelden.

Jeg satt egentlig ved siden av en bekjent, men så vil en annen venn av meg bytte plass med han ved siden av meg. Det var ok, så de bytter. Så satt vi der da, han jeg liker og jeg. :rødme: Kjennte han ganske godt fra før, så jeg sa jeg var trøtt og spurte om jeg kunne sove innat han. Han sa det var helt greit. Han hadde hånda på kneet og jeg flytta hånda mi bort til hans og strøk den forsiktig innat. Han strøk tilbake så da tok jeg hele hånda ;) På turen hjem snakka vi litt med hverandre om vanlige ting og med andre om vanlige ting. Ikke noe mer, når jeg skulle av lente jeg meg litt innat han og sa hade. Snakka med han på msn i dag, men veit liksom ikke helt hva jeg skal si og hvordan. Tenk om det bare var for å være grei? Det kan vel ikke ha vært det? Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Hm, jeg hadde aldri gjort det hvis jeg ikke var interessert, for det sender ut for mange gale signaler i mine øyne. Samtidig er det ikke alle som tenker helt over hva de gjør hele tiden heller. Jeg ville tatt litt kontakt jeg, og prøvd å finne på noe sammen. Det er i hvertfall ingen vits å sitte og analysere situasjonen i hjel. Snakk litt med han prøv å finne på noe sammen, og ta det derfra. Om han er interessert eller bare var hyggelig (noe jeg ville synes var veldig rart) merker du det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...