Rexina Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har kjøpt meg IsaDora mineral-foundation og kabuki av naturhår, men problemet er at jeg føler ikke at det dekker over de røde partinene mine godt nok. Pleier dere å bruke en concealer (for eks Magic Concealer) på kviser eller andre rød partier før dere legger mineralfoundation? Eller er det noe annet jeg gjør feil? Jeg kakker ut litt i lokket, snurrer kabukien rundt til alt er borte og det ikke er noe som kommer ut om jeg klapper børsten mot lokket, og så påfører jeg med sirkelbevegelser i ansiktet. Er det feil? Og et siste spm: Bruker dere å snurre kabukien over øynene også, eller bruker dere en concealer der? Er litt forvirra bare..
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg bruker pure lux mineral sminke, og får å få dekke over røde områder o.l så surrer jeg litt ekstra rundt på områder som jeg trenger det. Men jeg bruker alltid concealer rundt øynene, på nesevingene og på andre tydelige røde områder. Så tar jeg mineralfoundation over hele ansiktet etterpå, også over der jeg har lagt concealer(over øynene inkludert). Synst concealer sitter bedre da også. Hørest ut som at du gjør det riktig med påføring. Men du kan jo prøve å ta litt mindre sirkler over de områdene du trenger mer dekking.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Leste noen reviews på nettet der flere var misfornøyd med måten Isadora dekket på men har ikke prøvd den selv. Leste på kissme sidene at det er forskjell på å ha på mineralfoundation med bismuth enn uten. Synes jeg husker at det er bismuth i Isadora, er det det? Da må du være mer hardhendt med børsten for å få den ordentlig inn i huden og da vil den sikkert også dekke bedre.
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 Jeg bruker concealer etter mineralfoundation, for da ser jeg om det trengs eller ikke.
Saeria Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har en concealerkost til min mineralmake up og tar litt mineralfoundation på den og bruker det til å dekke på de stedene som trenger litt ekstra.
Rexina Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Takk for svar alle sammen Det står bismuth under "may contain" så det er nok mest sannsynlig det i den ja. Skal prøve å være mer harhendt neste gang. fant ut at den dekka mer om jeg gnei inn foundationen helt inn i børsten, men da legger den seg vel bare som et lag oppå huden, den smelter ikke inn?
Chic' Wilma Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Det er varmen som kommer av snurringa som gjør at mineralene smelter og det er meningen at du skal gni eller snurre mineralene helt inn i børsten. Hvis de blir liggende utenpå blir det sannsynligvis brukt for mye og da ser det bare tørt og pudderaktig ut. Jeg gjør som det blir nevnt ovenfor og bruker en concealer børste til å klappe litt foundation over ting jeg vil skjule, gjør dette både før og etter jeg har tatt på foundation hvis det ikke ble bra nok. Har du mulighet kan du bruke en nyanse lysere til concealer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå