Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 noen anbefalinger til normal hud? Nå bruker jeg sjampo og det er ikke noe sjakktrekk ettersom jeg får masse kviser i pannen
kollektivet Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 clinique har en bra ansiktssepe. http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...categoryId=1254
Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 clinique har en bra ansiktssepe. http://www.sephora.com/browse/product.jhtm...categoryId=1254 Er den litt annerledes enn den gule tingen? Den ble jeg veldig tørr av husker jeg - og da føler jeg også at jeg må bruke hele systemet slik jeg gjorde før = dyrt
kollektivet Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hvilken gule ting? mener du de sepene i fast form?
Drua Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Bruker 3-trinns serien fra Clinique jeg også, men neste gang skal jeg kjøpe denne i stedet for den over her, for jeg vil gjerne at det skal skumme, liker skum
Drua Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Er den litt annerledes enn den gule tingen? Den ble jeg veldig tørr av husker jeg - og da føler jeg også at jeg må bruke hele systemet slik jeg gjorde før = dyrt Den gule tingen? DDML?
Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 hvilken gule ting? mener du de sepene i fast form? Ja... Bruker 3-trinns serien fra Clinique jeg også, men neste gang skal jeg kjøpe denne i stedet for den over her, for jeg vil gjerne at det skal skumme, liker skum Skumming er bra Jeg blir vel ikke akkurat MØKKETE i ansiktet heller, men det er noe med æ føle seg heeeeelt ren når man har dusjet Den gule tingen? DDML? Nå snakker du i Clinique-koder jeg ikke forstår
kollektivet Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 de sepene i fast form har jeg aldri prøvd. men den foaming-greien har jeg prøvd. den renset ja, men hmm likte ikke helt sepefeelingen jeg fikk etterpå. :/ da liker jeg den liquid-saken bedre, litt bedre tilpasset "tørR" hud. :D
kollektivet Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 det positive m foaming-sepen er at den er veldig drøy. :D
Gjest Frysepulver Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Da skal jeg se på den Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå