Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er veldig glad i å gi og mota erotsik massasje og så gi eller motta oralsex leeenge. Noe av det jeg liker best er at man ved å være helt passiv mottagende og slappe dypt av kan gå inn i en slags erotsik transe. Her om dagen så jeg et program om et firma i Hollywood på 80tallet som hadde masse aparater som du kunne ha foran øynene som viste masse psykedliske bilder og fareger. Sammen med musikk og avspenning ga det vistnok vanvittig deilige transcenderende opplevelser. Demi Moore og Emilio Esteves pleide vist å gå der. Plutselig tenkte jeg at hvis man kunne ha på seg noe sånt mens man fikk erotisk massasje/oralsex, så ville det kunne gi fantastiske opplevelser. Jeg lurer derfor på noen vet om hvor man kan få tak i et eller annet som kan ha en slik funksjon. Fattigmannsvarianten jeg snart skal teste ut er å gni meg kraftig i øynene sånn at det blir masse rart fargespill på netthinenen når jeg lukker øyelokkene. Min andre ide er berg og dalebanesex. Jeg skjønte for en god stund siden at en hver sterk følelsesmessig reaksjon kan transformeres til sterke seksuelle følelser hvis det kombineres med seksuell opphisselse og personen er mottagelig. Prinsippet ligger jo i stor grad til grunn for sm hvor smerten transformeres til nytelse. Et annet eksempel er et eksperiment gjort av noen psykologer. De plasserte en attraktiv dame midt på en bro hvor det var veldig langt ned. Hun stoppet menn som passerte og ba dem svare på et spørreskjema. Så plasserte de henne et stykke fra broen og fikk henne til å gjøre det samme. Så summerte de opp hvor mange av mennene som ba henne med ut på date og så at det var dobbelt så mange som gjorde det blant de som ble stoppet på broen. Opphisselsen fra høydeskrekken blandet seg med opphisselsen på grunn av dama og ble umulig å skille. Dette er grunnen til at jeg altid ser skrekfilm med damer jeg dater Berg og dalebanen på Tusenfryd synes i hvert fall jeg er vanvittig skremmende. Planen er å dra ditt med en dame som kicker på ideen, gi henne en orgasme på et toalett eller noe rett før, så plasserer hun et vibrerende egg i fitta, så går vi får å ta en runde med berg og dalebane, på vei bort klår jeg på henne og hisser henne opp, siden vi drar på en tid hvor det er lite folk kan vi sette oss et sted i vognen hvor det er god avstand til andre slik at jeg kan klå mere og sette egget i fult spinn. Tror det kan bli en helt sinnsvak opplevelse.
W. Wallace Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 I like your mindset Ideene dine er litt ekstreme, men å engasjere sterke emosjoner i ALLE retninger, kall det gjerne en emosjonell berg-og-dalbane om du tenner på det, er absolutt god idè samme hva du skal gjøre med en kvinne. Du, i likhet med mange andre menn, har nok oppdaget at å tenke "faen, nå er det logisk at du burde være tiltrukket av meg" eller "faen, nå er det logisk at du skulle hatt en orgasme" ikke akkurat hjelper noen. Å engasjere på det følelsesmessige og fysiologiske planet er veien å gå.
Gjest =tentacle= Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 (endret) De telte ikke opp hvor mange som ba ut damen, men ba mennene rate hvor attraktiv de syntes damen var etterpå Hjertebanken fra å være på gyngende grunnlag ble omtolket når hjertet fortsatt banket sterkt når de møtte kvinnen. Effekten er kortvarig, og om den svekkede dømmekraften er den samme for kvinner sier vel ikke eksperimentet noe om? Uansett er skrekkfilm en god unnskyldning for å krype tett sammen Og å leke med effekter kan det helt sikkert komme mye godt ut av. Prøv strikkhopping eller noe lignende. Endret 18. juni 2007 av =tentacle=
Gjest ts Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Herregud!!! Strikkhopp med vibrerende egg og sånn greie man fester oppå klitoris som vibrerer må jo være heeeelt sinnsvakt. En flyvende orgasme. WOW!!! Har noen flere ideer som er beslektet?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Herregud!!! Strikkhopp med vibrerende egg og sånn greie man fester oppå klitoris som vibrerer må jo være heeeelt sinnsvakt. En flyvende orgasme. WOW!!! Har noen flere ideer som er beslektet? tror jeg hadde fått overload av inntrykk, fått hetta og prøvd å få av meg både strikk, egg og klitoris-vibrere-sak på en gang. Kanskje jeg ikke er dama for deg
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 tror jeg hadde fått overload av inntrykk, fått hetta og prøvd å få av meg både strikk, egg og klitoris-vibrere-sak på en gang. Kanskje jeg ikke er dama for deg Du er nok ikke det. Denne typen sex er på mmin liste over helt essensielle ting
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Du er nok ikke det. Denne typen sex er på mmin liste over helt essensielle ting Og etter å ha feid av meg strikken i fallet hadde jeg vel neppe vært dama for noen lengre Men lykke til, du treffer sikkert noen som liker sånt bedre enn meg
Fibi Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Mulig denne kan hjelpe deg med fargene ihvertfall http://www.trimform.no/mind/
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Mulig denne kan hjelpe deg med fargene ihvertfall http://www.trimform.no/mind/ Hehe, tenkte på den. Samboeren min har en slik til bruk under meditasjon, og jeg har lurt en del på hvordan det vil fungere under sex. Men den gir ikke farger, kun flimrende lys.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå