Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...en kvinne fortalte meg at en kvinne uten mann, er som en fisk uten sykkel... :roll::P

...hvordan skal man tolke et slikt utsagn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fisk har det faktisk BEST uten sykkel.

Gjest Bette Davis
Skrevet

Det betyr (hva var det nå igjen, fisk uten sykkel!?)

vel - hvordan tror du en fisk har det uten sykkel.... Ganske bra, eller dårlig - ettersom hvordan vannkvaliteten og algeveksten er i dammen :wink:

Gjest Bette Davis
Skrevet

Det betyr da ikke at fisken har det bedre uten sykkelen. men sykkelen er ikke nødvendig. men kanskje fisken syns det er morsomt med en sykkel allikevel, selv om den klarer seg utmerket uten? :ler:

Skrevet

Sandemann, ikke tenk på sånne rare utsagn disse kvinnemenneskene kommer med i øst og vest..... man blir gal av det

:ler:

Skrevet

Menes nok at fisken har d best uten SYKKELHJELM....tror jeg! Trenger ikke....ingen trenger sykkelhjelm i en fiskedam.....av naturlige årsaker...

Skrevet
hehe Blir du noe klokere Sandman?? :)

Vel....

...det er vel ganske unaturlig, og rimelig sjelden, man ser en fisk rir på en sykkel... :o

...at en kvinne rir på en mann, forkommer vel noe oftere... :wink:

...derfor finner jeg lite logikk i utsagnet... :hoho:

Skrevet

??? Ja, den var ny... :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, men alt her i livet er ikke logisk. :wink:

For mange er det kanskje best å være foruten en mann. Kanskje de foretrekker kvinner, eller hva vet jeg? :lol:

Gjest sexysadie
Skrevet

En kvinne trenger ikke en mann men han kan være en berikelse for tilværelsen :kul:

Skrevet

Vel....  

...det er vel ganske unaturlig, og rimelig sjelden, man ser en fisk rir på en sykkel... :o  

Husk nå endelig på at vi så langt bare har kunnskap om noen få prosent av havbunnen..

Skrevet

har aldri ridd på en sykkel jeg.... hvordan gjør man det?

Eller kan kanskje ikke jeg det? kun fisker??

En fisk trenger ikke sykkel. En kvinne trenger ikke en mann. Men tilværelsen blir plutselig rikere da, med tilstedeværelse av sykkel/ mann! :P

Skrevet
...hvordan skal man tolke et slikt utsagn?

Det tolker jeg dithen at hun ikke akkurat sprudler av kreativitet. Uttrykket stammer fra Mae West.

Mvh

L.

Skrevet

Jeg er Fisk, jeg, og er veldig glad i sykkelen min!

Men jeg hadde overlevt uten.........

Gjest Iselin
Skrevet

jeg er også Fisk, og jeg kunne klart meg utmerket godt uten sykkel. Det er jo et godt bevis på at utsagnet er gyldig som bare det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...