Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Traff en mann som jeg har hatt ett forhold til en kort stund. Vært litt snakk om alder (jeg er en del år yngre )....og fant nettopp ut at han er ett år eldre enn det han har sagt til meg.... Det er jo bare ett år det er snakk om, men likavel-hva er vitsen med å lyge om slikt...lol
turbogirl Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 hmmm... si det,har du spurt han?? Litt rart hvis det bare er et år det er snakk om. hvilken alder er dere i eller hvor stor aldersforskjell er det snakk om da?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Hva er vitsen?......han må virkelig ha vært redd for miste meg
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Og når lyger ikke vi damer på alderen? Gjør vi det?
Rosalie Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Gjør vi det? Har en del kompiser som påstår det, ja! Jeg ljuger også på alderen - jeg prøver å ljuge meg opp til det store three O!
KimseImse Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Men det ène året det er snakk om. Kanskje det gjør at han vipper opp til et annet tiår? Altså istedet for 39, så er han 40. Synes vel selv det høres bedre ut med tretall først, istedet for firetallet... Midt i førtiårskrisa! Djiises, når den innhenter oss, da lyver vi på alder alle sammen!
turbogirl Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Men det ène året det er snakk om. Kanskje det gjør at han vipper opp til et annet tiår? Altså istedet for 39, så er han 40. Synes vel selv det høres bedre ut med tretall først, istedet for firetallet... Midt i førtiårskrisa! Djiises, når den innhenter oss, da lyver vi på alder alle sammen! Dette jeg tenkte på siden jeg spurte om alder,men fikk jo ikke noe svar på det så..
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Har en del kompiser som påstår det, ja! Jeg ljuger også på alderen - jeg prøver å ljuge meg opp til det store three O! Sier de det? Har ikke fått med meg at så mange kvinner lyver på alderen, men... Jeg pleier også ofte å si at jeg er 30, det er jo ikke så lenge til. Jeg lyver ikke, synes jeg selv i alle fall, jeg bare runder av. Så blir det ikke noe stort sjokk den dagen jeg faktisk blir 30. En kollega løyv om alderen sin til meg. Jeg trodde han var to år yngre, men så var han egentlig seks år yngre. Han var redd for at jeg skulle se på han som en barnslig drittunge som han sa, derfor løyv han. Jeg ble ikke sur da jeg oppdaget det, syntes bare det var litt søtt.
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Midt i førtiårskrisa! Djiises, når den innhenter oss, da lyver vi på alder alle sammen! Vi får se.
Rosalie Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Sier de det? Har ikke fått med meg at så mange kvinner lyver på alderen, men... Jeg pleier også ofte å si at jeg er 30, det er jo ikke så lenge til. Jeg lyver ikke, synes jeg selv i alle fall, jeg bare runder av. Så blir det ikke noe stort sjokk den dagen jeg faktisk blir 30. En kollega løyv om alderen sin til meg. Jeg trodde han var to år yngre, men så var han egentlig seks år yngre. Han var redd for at jeg skulle se på han som en barnslig drittunge som han sa, derfor løyv han. Jeg ble ikke sur da jeg oppdaget det, syntes bare det var litt søtt. Runder av, ja - den var god! Føler meg som en drittunge på 29, og gleder meg til å bli en profesjonell dame på 30. Sykt hvordan hjernen manipulerer oss!
KimseImse Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Føler meg som en drittunge på 29, og gleder meg til å bli en profesjonell dame på 30. Godt sagt!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Han sa han var 36 år,men er 37 selv er jeg 30... lol
KimseImse Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Årene går vel for fort for han. Siste bursdag har nok gått i glemmeboken... du vet, snart førti, det tærer på huske-cellene!
KimseImse Skrevet 17. juni 2007 #15 Skrevet 17. juni 2007 Syv års aldersforskjell er jo ikke noe unormalt, så kan ikke skjønne helt at det er pga aldersforskjellen han har ljugd?
*Mina* Skrevet 17. juni 2007 #16 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke alle som klarer å holde rede på sin egen alder, er gift med en slik mann Han trodde han ble 44 i år, og trodde ikke noe på oss når vi forklarte at han ble 45
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Årene går vel for fort for han. Siste bursdag har nok gått i glemmeboken... du vet, snart førti, det tærer på huske-cellene! hehehehhehehehhehehehehhehehehe hehhehehehehehehhehehehehhehehe hehehhehehehehehehhehehehehehe hehhehehehehehe i begynnelsen avforholdet spøkte jeg med at jeg ikke var klar for en mann på 40-----mulig det skremte ham litt.... Endret 18. juni 2007 av Trampe
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke alle som klarer å holde rede på sin egen alder, er gift med en slik mann Han trodde han ble 44 i år, og trodde ikke noe på oss når vi forklarte at han ble 45 Øhm ja, det skjer meg og. Jeg er 29, men av og til kan jeg få det for meg at jeg er 28.
KimseImse Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Er ikke alle som klarer å holde rede på sin egen alder, er gift med en slik mann Han trodde han ble 44 i år, og trodde ikke noe på oss når vi forklarte at han ble 45 Tror dette er et velkjent fenomen blant menn, når alderen begynner å bli litt oppi åra. Så hovedinnlegger; han har nok ikke ljugd, bare blingsa litt. Forbered deg på at du nå går inn i et forhold med en mann som ikke husker mere enn han må. Blir lite roser å få på din dag og andre merkedager dere har!
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Tror dette er et velkjent fenomen blant menn, når alderen begynner å bli litt oppi åra. Så hovedinnlegger; han har nok ikke ljugd, bare blingsa litt. Forbered deg på at du nå går inn i et forhold med en mann som ikke husker mere enn han må. Blir lite roser å få på din dag og andre merkedager dere har! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå