Gå til innhold

Hva er Liten?  

1. 1. Hva er Liten?

• Jordmor til Væren
      1
    • Stor tjuvradd
      1
    • Identitestsforstyrret ulv/sau/rev
      3
    • Snill (men pass på hønsehuset)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor til Væren, eller har du forviklet hønsehuset med lysthuset?

Har sett bekymrende på deg lenge nå, og vet ikke helt om du er snill, eller er en liten tjuvradd. Kan du eller noen gi meg en forklaring så jeg slipper å bekymre meg mere for Væren, @lfa og andre sauehoder?

Videoannonse
Annonse
Gjest Liten
Skrevet

i mangelen på svin i fårepels her på bruket, så ser jeg min sjanse og satser jeg på en karriere som KGs ulv i fåreklær! har imidlertid litt problemer både med ulvepelsen og fårepelsen, og vandrer p.t. rundt som reveenekas

frier(inne?) med hvit halespiss og en sprellende fårepels in-spe i i labben.... eller var det værens nyankomne, sier du?

*ser skeptisk på den sprellende fårepelsen og bestemmer seg for å legge den tilbake i reiret til væren*

snill? utvilsomt! trygg i hønsehuset? tvilsomt... :sjarmor:

Skrevet

Vel, tidligere (om jeg ikke har påbegynt min senil demens) så var ikke @lfa så kritthvit som hun utga seg får. Men den stillingen er visstnok ledig, om det ikke fåregår noe hemmelig spaning som jeg ikke vet om. Det får du nesten sprøøe overhodet om.

Det var bra at du er snill, for da kan jeg gi deg en kos og slippe deg inn i gullskogen. Hmm... men jeg tror vi kanskje bør etterlyse noen til stilling som hønsepasser i menigheten. Skal nok passe på deg med et øye mens jeg gir deg klem... :kyss: *holde øye med hønsene*

Skrevet

Ble umiddelbart lettet i sted, helt til jeg fikk en BM (bekymringsmelding, meget lik PM) der det ble bemerket at det var motsridende forklaringer til Liten. Legger derfor ut en avstemning om hva folk har observert mest. Snill eller ulv i fåreklær?

Hm... kanskje du må hjelpe meg nok en gang Liten, så jeg får nattesøvnen. (noen må jo passe på fårene) Jeg tror du er snill, men som bøssebærerassistent føler jeg meg ansvarlig for å passe ekstra godt på småene.

Gjest Liten
Skrevet

he he..... tror jeg skal nyte min nye status som mørk og mystisk en liten stund.... :briller:

(men har stemt!)

Skrevet

Jeg lurer mest på hvordan du holder denne sauen jeg. Eller rettere sagt hva du holder i......

Kan det være en han-sau du holder????? :o

:briller:

Gjest Liten
Skrevet

Liten er som kjent en dame-rev, så du skal ikke se bort fra at det er en hannfårepølse hun har fått potene i... :sjarmor:

Men hva er det som er galt med denne fårepølsen?? jf. revens noget forskrekkede uttrykk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...