Gå til innhold

Kjole til bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Rosa på ball_*
Skrevet

Jeg skal i sommerbryllup hvor antrekk er smoking, så nå trenger jeg en ny kjole. Noen som kan tipse meg om butikker i Oslo med godt utvalg og dyktige ansatte? Prisklasse er ikke viktig.

:rosasmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jeg tror de har fine kjoler i de aller fleste brudebutikker.

Ellers ville jeg tatt meg en titt på Kamikaze Donna i Hegdehaugsveien. Der er det mye fint.

Skrevet

Jeg er str 44, så jeg tviler på at Kamikaze og lignende butikker har kjoler som passer meg...

Må man ikke bestille time på mange av brudesalongene? (Mener det var sånn da jeg giftet meg for noen år siden).

Flere forslag mottas med stor takknemlighet :sol:

Skrevet

Vet ikke om Dollarosa på Gunerius kan hjelpe deg. Ellers ligger Be U i Teatergata 1 (overgangen Akersgata / Ullevålsveien). Hjemmesiden deres har flest kjoler som jeg synes går under kategorien galla, men der så vidt jeg vet skredder der, så da bør du få hjelp.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest
Skrevet

Da har jeg kjøpt ny kjole -på tidenes mest fantastiske kjolebutikk!!! Tina Ritzi i Kirkeveien 72 har nydelige kjoler for alle aldre og størrelser (36-52) i 3 etasjer! Servicen er upåklagelig og om kjolen må justeres litt, så gjør de det også.

Anbefales!!!

:sexy:

Skrevet

Glemte å skrive inn navn på innleget over...

Gjest Frysepulver
Skrevet

Hva lå prisene på der?

Skrevet

Den jeg kjøpte kostet 2400,- Det var 2000,- billigere enn en som var ganske lik på kjolebutikken i Slottspassasjen. Vil tro de har både billigere og dyrere da det var ganske stor spennvidde. Fra enklere coctailkjoler til fantastiske ballkjoler.

Uansett var de veldig hyggelige der, så er du på kjoleleting anbefaler jeg deg uansett å dra innom og spørre om de har det du er ute etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...