Annie Skrevet 18. juni 2007 #21 Skrevet 18. juni 2007 Noe utkledning er morsomt, men det dras for langt syns jeg.
Kykkelikokos Skrevet 18. juni 2007 #22 Skrevet 18. juni 2007 Alle må se at vi har utdrikkingslag, derfor kler vi på brura leopardtights, tutu-skjørt og en gigantisk penis på hodet! Ehhh... Hvorfor skal nå alle absolutt vite at det er et utdrikkingslag..? Er ikke utdrikkingslaget for bruden og hennes venninner..? Se kyllings innlegg.
Rosalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2007 Se kyllings innlegg. Jeg har sett. Og jeg mener fortsatt at da hadde det holdt med vanlige klær og et billig brudeslør i diadem. Eller tør man ikke gjøre dumme ting dersom man kan bli gjenkjent..? Kanskje man da heller burde ha en annen type utdrikkingslag enn å krype rundt på Karl Johan?
Kylling Skrevet 18. juni 2007 #24 Skrevet 18. juni 2007 Klart at terskelen for hva man tør å gjøre blir lavere dersom man er kledd ut og alle kan se at det er et utdrikningslag det er snakk om. Det gjelder iallfall meg. Jeg synes det var gøy å være utkledd og gjøre barnslige ting. Jeg hadde ikke turt å gjøre halvparten av tingene dersom jeg ikke var utkledd. Og det betyr ikke at jeg egentlig ville hatt en annen type utdrikningslag, langt derifra.
*Emma* Skrevet 18. juni 2007 #25 Skrevet 18. juni 2007 Det må jo ikke være såååå ekstremt da. Så et utdrikningslag på Karl Johan på lørdag.....ei jente sto å danset og alle de andre sto rundt henne og klappet - sammen m noen tilfeldig forbipasserende....hun hadde helt vanlig sommertøy - men i tillegg en sånn "tja hva heter det...som missene har som det står miss norway på" - et sånt bånd liksom..som det sto "Bride to be" på....alle skjønte at det var utdrikkingslag da....
Gjest Elastica Skrevet 18. juni 2007 #26 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde sagt tydlig ifra om at dette ikke var noe jeg ønsket - og ble heldigvis hørt. Jeg sa også tydelig fra at jeg ikke ønsket dette - noe som forloverne onskapsfullt fullstendig overså. Heldigvis nøyde de seg med en tåpelig skyggelue med plass til to ølbokser med sugerør ned til munnen.
Knøttet Skrevet 18. juni 2007 #27 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ser ikke problemet jeg... Jeg ble kledd ut i noen gyselige klær, og jeg så virkelig ikke ut, men det er halve moroa. Dessuten er det veldig greit at folk forstår at det er utdrikningslag, og at jeg ikke vanligvis går slik og gjør teite, barnslige ting og er full Men når sant skal sies, så tror jeg ikke alle forstod det var utdrikningslag, enkelte var så sure og ville ikke bli med på noe
Rosalie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #28 Skrevet 18. juni 2007 Jeg ser ikke problemet jeg... Jeg ble kledd ut i noen gyselige klær, og jeg så virkelig ikke ut, men det er halve moroa. Dessuten er det veldig greit at folk forstår at det er utdrikningslag, og at jeg ikke vanligvis går slik og gjør teite, barnslige ting og er full Men når sant skal sies, så tror jeg ikke alle forstod det var utdrikningslag, enkelte var så sure og ville ikke bli med på noe Eller noen ble bare oppgitte og tenkte "nok en jentegjeng fra bøgda som skal gjøre Karl Johan som utdritingslag". Hadde det vært meg du traff på, hadde jeg garantert ikke blitt med på moroa. Da jeg finner slike påfunn kjempeteite. Jeg kunne blitt med dersom brura var normalt kledd og dermed sto for det hun gjorde.
Knøttet Skrevet 18. juni 2007 #29 Skrevet 18. juni 2007 Eller noen ble bare oppgitte og tenkte "nok en jentegjeng fra bøgda som skal gjøre Karl Johan som utdritingslag". Hadde det vært meg du traff på, hadde jeg garantert ikke blitt med på moroa. Da jeg finner slike påfunn kjempeteite. Jeg kunne blitt med dersom brura var normalt kledd og dermed sto for det hun gjorde. For min del hadde det å kle seg ut ikke noe med at jeg ikke står for det jeg gjør, men for å signalisere at det er et utdrikningslag. Jeg stod absolutt for det jeg gjorde selv om jeg utkledd, jeg var tross alt ikke så utkledd at ingen kjente meg igjen.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #30 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har bare lyst på en koselig jentekveld, jeg. Spise middag, drikke litt og skravle masse. Synes ikke det er noe morsomt med å bli kledd ut i stygge klær og bli tvunget til å selge klemmer for en tier på gata - og et gjør heldigvis ikke venninnene mine heller
panda Skrevet 19. juni 2007 #31 Skrevet 19. juni 2007 Eller noen ble bare oppgitte og tenkte "nok en jentegjeng fra bøgda som skal gjøre Karl Johan som utdritingslag". Hadde det vært meg du traff på, hadde jeg garantert ikke blitt med på moroa. Da jeg finner slike påfunn kjempeteite. Jeg kunne blitt med dersom brura var normalt kledd og dermed sto for det hun gjorde. Nemlig! Det er overhodet ikke morsomt og bli overfalt på Karl Johan av utdrikningslag. Og skjer det ti ganger etter hverandre, så kan det godt hende jeg slenger litt med leppa...
-Alvildebrud- Skrevet 19. juni 2007 #32 Skrevet 19. juni 2007 Eller noen ble bare oppgitte og tenkte "nok en jentegjeng fra bøgda som skal gjøre Karl Johan som utdritingslag". Hadde det vært meg du traff på, hadde jeg garantert ikke blitt med på moroa. Da jeg finner slike påfunn kjempeteite. Jeg kunne blitt med dersom brura var normalt kledd og dermed sto for det hun gjorde. Hvorfor finner DU de kjempeteite. Hvilket punkt er det de rører hos DEG - for det utdrikkningslaget har virkelig ingenting med deg å gjøre Jeg synes bare det handler om å ikke kunne se det komiske i det teite jeg... Tror du virkelig du er "kulere" enn dem? Fordi du skjønner at det er helt "dust"... mens de bare synes det er rålekkert??? Næhh, jeg tror nå ikke at de nødvendigvis ikke kommer fra BØGDA som du så fint kaller det. Kanskje de bare har usedvanlig bra ironisk humor? Og helt enkelt selv ser hvor utrolig "dumme" de virker, men likevel har nok selvdistanse. Synes du virker litt bedreviter. Hvorfor kan du ikke bare la det være - la folk få kle seg ut om de vil. Det har ingen verdens ting med deg å gjøre! Jeg traff en som deg på mitt utdrikkningslag. Som skulle fortelle hvor landet lå. Alle andre rundt ristet på hodet og lurte på hva som gjorde henne så bitter og sur. Hvorfor bjeffe liksom?? Fortell meg bare hva du tjener på det.
Rosalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #33 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor finner DU de kjempeteite. Hvilket punkt er det de rører hos DEG - for det utdrikkningslaget har virkelig ingenting med deg å gjøre Jeg synes bare det handler om å ikke kunne se det komiske i det teite jeg... Tror du virkelig du er "kulere" enn dem? Fordi du skjønner at det er helt "dust"... mens de bare synes det er rålekkert??? Næhh, jeg tror nå ikke at de nødvendigvis ikke kommer fra BØGDA som du så fint kaller det. Kanskje de bare har usedvanlig bra ironisk humor? Og helt enkelt selv ser hvor utrolig "dumme" de virker, men likevel har nok selvdistanse. Synes du virker litt bedreviter. Hvorfor kan du ikke bare la det være - la folk få kle seg ut om de vil. Det har ingen verdens ting med deg å gjøre! Jeg traff en som deg på mitt utdrikkningslag. Som skulle fortelle hvor landet lå. Alle andre rundt ristet på hodet og lurte på hva som gjorde henne så bitter og sur. Hvorfor bjeffe liksom?? Fortell meg bare hva du tjener på det. Fordi man blir overfalt av 10 "morsomme" utdrikkingslag hver eneste lørdag på Karl Johan..? Originalt? Nope. Morsomt? Njaaa, den første gangen i sesongen, kanskje. Oppbrukt? Jepp.
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 #34 Skrevet 19. juni 2007 Jeg tror ikke noen arrangerer utdrikningslag for å være originale, morsomme for andre eller å være nyskapende. Trossalt har de aller fleste kun et utdrikningslag i livet sitt, så for dem blir det den første gangen uansett.
Knøttet Skrevet 19. juni 2007 #35 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor finner DU de kjempeteite. Hvilket punkt er det de rører hos DEG - for det utdrikkningslaget har virkelig ingenting med deg å gjøre Jeg synes bare det handler om å ikke kunne se det komiske i det teite jeg... Tror du virkelig du er "kulere" enn dem? Fordi du skjønner at det er helt "dust"... mens de bare synes det er rålekkert??? Næhh, jeg tror nå ikke at de nødvendigvis ikke kommer fra BØGDA som du så fint kaller det. Kanskje de bare har usedvanlig bra ironisk humor? Og helt enkelt selv ser hvor utrolig "dumme" de virker, men likevel har nok selvdistanse. Synes du virker litt bedreviter. Hvorfor kan du ikke bare la det være - la folk få kle seg ut om de vil. Det har ingen verdens ting med deg å gjøre! Jeg traff en som deg på mitt utdrikkningslag. Som skulle fortelle hvor landet lå. Alle andre rundt ristet på hodet og lurte på hva som gjorde henne så bitter og sur. Hvorfor bjeffe liksom?? Fortell meg bare hva du tjener på det. Godt sagt!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #36 Skrevet 19. juni 2007 Hvorfor finner DU de kjempeteite. Hvilket punkt er det de rører hos DEG - for det utdrikkningslaget har virkelig ingenting med deg å gjøre Jeg synes bare det handler om å ikke kunne se det komiske i det teite jeg... Tror du virkelig du er "kulere" enn dem? Fordi du skjønner at det er helt "dust"... mens de bare synes det er rålekkert??? Næhh, jeg tror nå ikke at de nødvendigvis ikke kommer fra BØGDA som du så fint kaller det. Kanskje de bare har usedvanlig bra ironisk humor? Og helt enkelt selv ser hvor utrolig "dumme" de virker, men likevel har nok selvdistanse. Synes du virker litt bedreviter. Hvorfor kan du ikke bare la det være - la folk få kle seg ut om de vil. Det har ingen verdens ting med deg å gjøre! Jeg traff en som deg på mitt utdrikkningslag. Som skulle fortelle hvor landet lå. Alle andre rundt ristet på hodet og lurte på hva som gjorde henne så bitter og sur. Hvorfor bjeffe liksom?? Fortell meg bare hva du tjener på det. Det kan sikkert hende at de har masse selvironi og selvdistanse, men de kan vel likevel unngå å stå midt i veien for andre mennesker på gata, og forvente at de skal være med på moroa. Jeg ser på meg selv som en person meg en passelig dose humoristisk sans, men det er ikke alltid jeg synes det er så morsomt med fremmede menneskers utdrikningslag.
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 #37 Skrevet 19. juni 2007 Om du blir spurt om noe, så kan du høflig si neitakk, på samme måte som når selgere eller tiggere spør deg. Det er ingen som forventer at du skal være med på moroa om du ikke ønsker det selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #38 Skrevet 19. juni 2007 Om du blir spurt om noe, så kan du høflig si neitakk, på samme måte som når selgere eller tiggere spør deg. Det er ingen som forventer at du skal være med på moroa om du ikke ønsker det selv. Ja, og om man sier nei, så er man plutselig en bitter og humørløs person
-Alvildebrud- Skrevet 19. juni 2007 #39 Skrevet 19. juni 2007 Det kan sikkert hende at de har masse selvironi og selvdistanse, men de kan vel likevel unngå å stå midt i veien for andre mennesker på gata, og forvente at de skal være med på moroa. Jeg ser på meg selv som en person meg en passelig dose humoristisk sans, men det er ikke alltid jeg synes det er så morsomt med fremmede menneskers utdrikningslag. Det er ingen som ber deg om å synes det er KULT heller. Men det går ann å se an situasjonen fra fra en annen vinkel enn sin egen. Evner du ikke det, er det faktisk ikke utdrikknigslaget som er snevre, eller sitter på problemet Skjønner ikke i all verden HVA som er irriterende. Er det virkelig noe å irritere seg på - folk i teite kostymer og godt humør? Ohhhh , om du klarer å bli såå irritert av det hver gang du opplever/ser et utdrikkningslag på gaten, da blir jeg faktisk redd deg!
-Alvildebrud- Skrevet 19. juni 2007 #40 Skrevet 19. juni 2007 Ja, og om man sier nei, så er man plutselig en bitter og humørløs person Bare om man irriterer seg så grufult over det, som det du utrykker deg at du gjør! :slåss: OK, du skal få lov, jeg synes bare det er unødvendig energi!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå