Gå til innhold

Utdrikkinglag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal bruden absolutt kles ut i dritschtøgge klær når hun skal drikkes ut? :klø: Blir plutselig alt det andre så vanvittig mye mer artig da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål. Ser jo merkelig utkledde brides-to-be i byen hver eneste helg. Mange av dem ser litt krampeaktig morsomme ut.

Skrevet

Har ikke helt skjønt det jeg heller.

Heldigvis er jeg og forloveren min enige, så jeg fikk ha på meg mine egne klær -og jeg fikk velge hvilke :)

Skrevet

Jeg har heller aldri forstått dette, og gikk i mine egne klær i mitt utdrikningslag.

Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme. Liker absolutt ikke å kle meg ut sånn og drite meg ut, og det har jeg gitt klar beskjed om. Litt nervøs for utdrikningslaget uansett da, og håper at jeg slipper å måtte si nei til noe ;)

Greit nok for de som syns det er gøy, men å kle ut personer når de ikke er typen til sånt er litt slemt syns nå jeg (hvertfall om man skal ut blant folk).

Lørdag om to uker er det min tur (eneste helga før bryllupet jeg er hjemme, så det var litt vanskelig for de å holde det hemmelig liksom) :sjenert:

Gjest 3llie
Skrevet

Jeg hadde utdrikningslag i går og sitter litt med den følelsen av at jeg kanskje hadde hatt det mer gøy hvis det var litt mer tydelig for andre at jeg var bride to be. Må ikke misforstå altså, jeg mener at jeg kanskje hadde hatt litt mer mot og turt litt mer hvis andre skjønte hvorfor. Men er langt ifra misfornøyd, vi hadde det helt topp alle sammen!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært i mange utdrikningslag, men det var bare i ett bruden måtte kle seg ut...tror denslags er litt utgått på dato egentlig

Skrevet

Så flere i byen i går. Det verste var hun i undertøy/merkelig bikini med rosa tyll over. Så rart ut.

Skrevet

Jeg ble kledd ut og jeg syntes det var gøy jeg. Forstår at ikke alle synes det, men jeg hadde ikke noe i mot det.

Skrevet

Jeg ble også kledd ut, men syntes bare det var gøy..Men hadde sagt fra på forhånd at jeg ikke ville gå i noe som viste mye hud, og det ble respektert. Hadde syntes det var mer flaut å gjøre flaue ting uten å kle meg ut jeg da.. men hver sin smak ;) Noen har den typen humor, andre ikke.

Litt greit at andre kan se at det er et utdrikningslag også..

Skrevet

Men nå har ikke jeg sansen for å sjenkes snydens og gjøre teite ting, heller, jeg, da. Det gjorde jeg i russetida og på opptaket til studentforening.

Skrevet

Hvem har sagt at vi ble sjenket snydens og gjorde teite ting?

Gjest Bodillen
Skrevet

Det aller mest idiotiske jeg har vært med på i den forbindelse, var utdrikningslaget til svigerinnen min. Hun var gravid, og sto følgelig over alkoholen. Men kles ut skulle hun, i jævlige bad taste-party-klær - og på byen bar det!

Stakkars jente, ble dratt med rundt halve byen, klinkende edru og tydelig utilpass. Hun så jo bare ut som ei halvfeit dame med jævlig dårlig smak...

Skrevet
Det aller mest idiotiske jeg har vært med på i den forbindelse, var utdrikningslaget til svigerinnen min. Hun var gravid, og sto følgelig over alkoholen. Men kles ut skulle hun, i jævlige bad taste-party-klær - og på byen bar det!

Stakkars jente, ble dratt med rundt halve byen, klinkende edru og tydelig utilpass. Hun så jo bare ut som ei halvfeit dame med jævlig dårlig smak...

Uff da..hørtes litt flaut ut :overrasket:

Gjest Gjest akkurat nå
Skrevet
Så flere i byen i går. Det verste var hun i undertøy/merkelig bikini med rosa tyll over. Så rart ut.

Så du kanskje meg også da, med brudeslør og en stor tissemann på hodet.... :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde sagt tydlig ifra om at dette ikke var noe jeg ønsket - og ble heldigvis hørt.

Skrevet

Det er vel som en annen sier; for at andre skal kunne se at det er et utdrikningslag.

Skrevet
Det er vel som en annen sier; for at andre skal kunne se at det er et utdrikningslag.

Alle må se at vi har utdrikkingslag, derfor kler vi på brura leopardtights, tutu-skjørt og en gigantisk penis på hodet! Ehhh... Hvorfor skal nå alle absolutt vite at det er et utdrikkingslag..? Er ikke utdrikkingslaget for bruden og hennes venninner..?

Skrevet
Alle må se at vi har utdrikkingslag, derfor kler vi på brura leopardtights, tutu-skjørt og en gigantisk penis på hodet!

:hakeslepp: Er det virkelig mulig at noen synes dette er morsomt? :overrasket:

Skrevet

Dæven så glad jeg var for at jeg var utkledd under utdrikningslaget. Selv pappa kjente meg ikke igjen da han traff meg, og det var like greit.

Nå er det jo gjerne slik i mange kretser (selv om det blir sett på som flaut, harry osv her på KG) at i utdrikningslag gjør man flaue ting på gata og i byen.

Mange vordende bruder forventer også dette. Og da er det jammen greit at folk rundt kan se at dette er et utdrikningslag. Jeg hadde aldri turt å gjøre mine ting hvis jeg kun var "meg selv".

(og please ikke la dette bli en debatt om hvor patetisk det er med utdrikningslag som består av å gjøre flaue, harry, fjortisaktige ting. Det er litt brukt opp nå synes jeg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...