Gå til innhold

dama er for vid

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

synes det her høres ut som et typisk eksempel på ting en side de fleste menn jeg har kjent har: nemlig at de er så himla sene med å si fra at de har et problem med noe at når de endelig gir oss beskjed så blir det veldig kort frist for å løse noe. (siden han allerede har gått og kvernet på problemet en god stund så har han lite tålmodighet igjen)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
synes det her høres ut som et typisk eksempel på ting en side de fleste menn jeg har kjent har: nemlig at de er så himla sene med å si fra at de har et problem med noe at når de endelig gir oss beskjed så blir det veldig kort frist for å løse noe. (siden han allerede har gått og kvernet på problemet en god stund så har han lite tålmodighet igjen)

Eller de fleste kvinner? :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min liker heller ikke at det er for trangt. Han synes det er vondt hvis jeg ikke er skikkelig våt. Derfor har vi nesten alltid oralsex før samleie.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ikke våt= trangere

Våt= mindre trang!

Så det burde jo være ett kompliment om jenta blir veldig våt og mindre trangere.

Finn noen som ikke tenner så mye på deg da :sjarmor:

Neida fra spøk til alvor, så skjønner jeg at om han ikke føler noe under sexen,at han finner ei ny ei, om ikke den andre var villig til å gjøre noe med det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jfr. Å prøve å berge forholdet, når dama har vært singel i hodet sitt i et halvt år allerede? Er det ikke slik at når en dame sier at det er slutt, er det allerede for sent å begynne å rette på feil? :kaffe:

Tror ikke det er mer kjønnbestemt enn det å like smør på brødskiva..

Gjest målbånd-dama
Skrevet

15 cm i omkrets? Kødder du? Jeg har et tøyelig papir- målebånd som jeg sjekket med. Og den omkretsen du beskriver er så stor at man akkurat ikke kan få den i munnen en gang... :overrasket: sikker på at dama ikke er for våt eller noe,da?

Gjest Gjest
Skrevet
15 cm i omkrets? Kødder du? Jeg har et tøyelig papir- målebånd som jeg sjekket med. Og den omkretsen du beskriver er så stor at man akkurat ikke kan få den i munnen en gang... :overrasket: sikker på at dama ikke er for våt eller noe,da?

15 centimeter ser veldig stort ut om man måler med papir og måleband og ser på det i ettertid. Men ser du på kuken direkte så ser det normalt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...