Gå til innhold

dama er for vid

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bottom line:

Mannen kan ikke vinne, det er han som er "for liten" uansett.

Jeg skriver dette i hermetegn fodi jeg har gått noen runder med meg selv på dette området (har skrevet her tidligere med et litt annet syn), og kommet til at det beste er å ikke bry seg om hva de måtte synes. Om jeg ikke er god/stor/flink nok, kan de bli til misnøyen er stor nok, og så drite og dra.

Dette er egentlig fryktelig godt svart!

Hvis man ikke kan akseptere et menneske slik det er skapt (kvinne eller mann) så er det faktisk den som ikke kan akseptere som har problemet.

Det er dessuten min klare overbevisning om at det er relasjonen og kommunikasjonen som skaper det gode seksuelle forholdet. Alt annet blir bare verktøy og teknikk. Så hvis verktøy og teknikk er det viktigste for noen, så la dem bare leve i sin fattige verden inntil de en dag forhåpentligvis våkner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom tråd! Det har vært en del tråder her på KG om mann som er for små, og de damene får jo masser av sympati... Her er det mye motsatt gitt, og mannen får tyn!..

Saken er jo at de som MÅ ha en stor en gjerne er litt slarke i strikken.

Rent fysiologisk går det fint an å trene seg opp til å ha nytte av en liten finger..

Gjest =tentacle=
Skrevet
Det er dessuten min klare overbevisning om at det er relasjonen og kommunikasjonen som skaper det gode seksuelle forholdet. Alt annet blir bare verktøy og teknikk.

Jeg trenger fysisk stimulans for å få optimal fysisk glede ut av sexen. Har vanskelig for å tro at det er så mange menn som ville være fornøyd med sexlivet sitt uten at penis ble stimulert noenlunde bra.

Gjest Gjest
Skrevet

To løsninger her slik jeg ser det.

1. du forteller henne om problemet og hun begynner å trene knipemusklene sine.

2. Du går fra henne.

Jeg skjønner godt at sex med henne ikke blir bra om du føler lite. Jeg hadde ikke hatt den beste sexen med en med liten penis.....

Jeg har født fire barn og føler meg nesten like trang som før.Men jeg kniper mye ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Morsom tråd! Det har vært en del tråder her på KG om mann som er for små, og de damene får jo masser av sympati... Her er det mye motsatt gitt, og mannen får tyn!..

Saken er jo at de som MÅ ha en stor en gjerne er litt slarke i strikken.

Rent fysiologisk går det fint an å trene seg opp til å ha nytte av en liten finger..

Tull, om damer klager over liten penis her inne så får de også råd om å knipe!

Skrevet
Tull, om damer klager over liten penis her inne så får de også råd om å knipe!

ja en av ti skriver det ja.

Gjest Gjest
Skrevet
ja en av ti skriver det ja.

Og de resterende 9 skriver dump han, akkurat som trådstarter her får råd om å dumpe henne ;)

Skrevet
Og de resterende 9 skriver dump han, akkurat som trådstarter her får råd om å dumpe henne ;)

Jeg synes det er en tydelig forskjell i svarene. Ok? Lev med det du ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg derimot, skulle ønske at dama var litt større innvendig enn det hun er.. Hyggelig med trangt altså, men ikke noe morsomt å se at hun har det litt vondt hvis det ikke er "klart" ennå.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg derimot, skulle ønske at dama var litt større innvendig enn det hun er.. Hyggelig med trangt altså, men ikke noe morsomt å se at hun har det litt vondt hvis det ikke er "klart" ennå.

Sett barn på henne, eller bytt frue med trådstarter ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det er en tydelig forskjell i svarene. Ok? Lev med det du ;)

Ah, du er en siste ord - person...Det er greit, jeg skal leve med det...

Gjest Don Giovanni
Skrevet

joda..bare innrøm det :-D

Skrevet
Ah, du er en siste ord - person...Det er greit, jeg skal leve med det...

hehe.. Hvem prøver få det du... ;)

Gjest han som startet emnet
Skrevet

Hei igjen!, har vært mye å gjøre i det site så har ikke hatt tid til å svare. Det er mange gode råd her, og det er ganske rørende at så mange på nettet prøver å hjelpe. Uansett, jeg nevnte det om kniping, men det så ikke ut til å virke. Derfor bestemte jeg meg for å avslutte forholdet, for de som kaller meg kynisk, vel jeg har i det minste sagt at jeg kan ha kontakt med dem og være vennen deres og slik, kan for eksempel hjelpe datteren med lekser når hun trenger det(moren har ikke akademisk utdannelse.

2 dager etter at jeg sa det var slutt så var jeg på byen med en kompis, der møtte jeg en jente og ble med henne hjem. Jeg kan bare si at dette var en helt annen opplevelse og hadde nesten glem hvor deilig sex kan være. På nytt takk til alle dere som prøvde å hjelpe!, ting ordnet seg dessverre ikke, men det gjør det jo ikke alltid.

byebye :)

Gjest Viktorien
Skrevet

Jeg forstår godt at menn dumper damer som er for vide! Merker de ingen friksjon, hva er poenget da liksom?

Det blir jo som damer på ONS som bare går dersom mannen har tynn sugerør-penis, eller damer som over lengre tid har gått lei av menn mde så tynne peniser at de ikke ser noen glede i sex og gjør det slutt.

Det er harde fakta men det er dessverre realiteten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Skulle gjerne møtt ei som var litt vid jeg:) De er ofte litt mer bevisste sin egen seksuelitet - og litt mer kreative c",) For meg er sex så mye mer enn hvor hardt det strammer rundt pikken:)

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet
Skulle gjerne møtt ei som var litt vid jeg:) De er ofte litt mer bevisste sin egen seksuelitet - og litt mer kreative c",) For meg er sex så mye mer enn hvor hardt det strammer rundt pikken:)

Du er med andre ord ikke så kresen og tar til takke med vaskebøtter?

Gjest Gjest
Skrevet

Samme her!

Sliter litt med trang forhud,derfor er det ikke så veldig godt med trang fitte.

Ikke så veldig deilig at senior er rød og sår etter en omgang, gidder heller ikke gå igjennom masse smerte for og fikse forhudden.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hei igjen!, har vært mye å gjøre i det site så har ikke hatt tid til å svare. Det er mange gode råd her, og det er ganske rørende at så mange på nettet prøver å hjelpe. Uansett, jeg nevnte det om kniping, men det så ikke ut til å virke. Derfor bestemte jeg meg for å avslutte forholdet, for de som kaller meg kynisk, vel jeg har i det minste sagt at jeg kan ha kontakt med dem og være vennen deres og slik, kan for eksempel hjelpe datteren med lekser når hun trenger det(moren har ikke akademisk utdannelse.

2 dager etter at jeg sa det var slutt så var jeg på byen med en kompis, der møtte jeg en jente og ble med henne hjem. Jeg kan bare si at dette var en helt annen opplevelse og hadde nesten glem hvor deilig sex kan være. På nytt takk til alle dere som prøvde å hjelpe!, ting ordnet seg dessverre ikke, men det gjør det jo ikke alltid.

Du har gitt henne 10 dager eller mindre å knipe på. Det er ikke spesielt mye tid for å trene opp slapp muskulatur... ;)

Men, men, lykke til videre :)

Gjest Gjest
Skrevet

:rulle:

DUST

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...