Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #21 Skrevet 19. juni 2007 Det er ikke sikkert hun kan knipe så hardt lengre. Jeg var veldig god på det før jeg fikk barn, men etter en fødsel kan jeg ikke lengre knipe så hardt rundt penis at han kan kjenne det. Kanskje etterpå når han er helt rolig..men ikke underveis når det står på. Og ja, jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal gjøre det og det har gått lang nok tid etterpå. Jeg blir rett og slett så frustrert over alle her inne som roper; kniiiiip! det kommer ikke så lett for alle skjønner dere.
Gjest miemie Skrevet 19. juni 2007 #22 Skrevet 19. juni 2007 Morsomt å se hvordan rådene her er så annerledes fra tilsvarende tråder hvor mannen er litt mindre utrustet der nede. kostelig. Jeg synes de er temmelig like, jeg.
Jalp Skrevet 19. juni 2007 #23 Skrevet 19. juni 2007 Hei, jeg er en fyr med ei dame, men jeg har et lite problem. Pikken min er 18 cm lang og 15 i omkrets, og dette har ikke vært noe problem for meg før, men når jeg har sex med hun nye nå så kjenner jeg ingenting. Det ser på henne ut som om hun nyter det, men jeg kjenner nesten ingenting. Hun har et barn, og jeg kan tenke meg at det kan ha gjort henne videre? Jeg leste at det var forskjellige ting menn kunne gjøre for å øke størrelsen sin, men etter å ha undersøkt litt så tror jeg egentlig at jeg ligger litt over gjennomsnittet, dette er jeg dog ikke helt sikker på. Dessuten vet jeg ikke selv om jeg orker å prøve forskjellige ting for å øke størrelsen. Hun har som sagt barn og både mor og datter er to skjønne mennesker, så det ville vært litt trist å forlate dem. Jeg har uansett en frustrasjon som bygger seg opp i meg pga. dårlig sexliv, og jeg savner det å kjenne en vagina som klemmer rundt pikken. Er det noen her som har noen råd? Hvis det ikke ordner seg og jeg må forlate henne, på hvilken måte er det da best å gjøre det på?(for å såre henne minst mulig). Håper på gode tips her. Jeg tror det vil være en stor feil av deg hvis du bryter ut fra denne lille familien bare fordi du ikke er fornøyd med kjønnsorganet hennes. I det litt større bildet er problemet du beskriver en bagatell. Det finnes mange måter å få orgasme på, og jeg hadde gladelig tilpasset meg tingenes tilstand, slik du beskriver dem. Senere i livet vil dere oppleve opp- og nedturer, og da vil det være avgjørende at dere evner å tilpasse dere underveis. Hvis du ikke takler større utfordring enn dette, vil jeg nesten si at du ikke vil egne deg som et stabilt familiemedlem som bl.a. hun og barnet trenger å stole på. Du er viktig for dem, og jeg kan ikke fatte at du vurderer å svikte dem på grunn av dette. Utfordringen er din alene. Livet vil alltid kreve at du evner å tilpasse deg endrede forutsetninger. Jeg synes du bør kunne takle denne endringen på strak arm, og du bør kunne tilpasse deg lett som bare det. Ihvertfall hvis du virkelig ønsker det.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #24 Skrevet 20. juni 2007 Det skal mye til for å være for vid altså! Til og med de som har født barn kommer tilbake til vanlig størrelse etterhvert...Det er ikke du som er for liten da?
Jalp Skrevet 20. juni 2007 #25 Skrevet 20. juni 2007 Det skal mye til for å være for vid altså! Til og med de som har født barn kommer tilbake til vanlig størrelse etterhvert...Det er ikke du som er for liten da? Poenget mitt ar at FOR stort eller FOR lite er feil tankegang. Man må godta hverandre slik man er eller etterhvert blir, og ta utfordringen eventuelle endringer gir. Det er ikke noe galt med en normal kropp, det krever bare at partene forholder seg til hverandre med respekt. I mine øyne er man virkelig mislykket kun når man ikke evner å forsøke å overvinne utfordringene.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #26 Skrevet 20. juni 2007 Det skal mye til for å være for vid altså! Til og med de som har født barn kommer tilbake til vanlig størrelse etterhvert...Det er ikke du som er for liten da? Hvis 18/15 er for lite, er det ganske mange som har lurt meg og sagt at det var godt....
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #27 Skrevet 20. juni 2007 Hvis 18/15 er for lite, er det ganske mange som har lurt meg og sagt at det var godt.... Men, om hun nyter det så er det jo merkelig om hun er for vid for da burde det jo i utgangspunktet kjennes for henne som om du har en liten penis....
Bina Skrevet 20. juni 2007 #28 Skrevet 20. juni 2007 Synes det er rart om hun får full nytelse når du ikke føler noe... Friksjonen er jo noe begge føler. Tror det kan bli vondt for henne å høre at du opplever det på denne måten,men det må vel til for at dere kan finne en løsning.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 20. juni 2007 #29 Skrevet 20. juni 2007 Men, om hun nyter det så er det jo merkelig om hun er for vid for da burde det jo i utgangspunktet kjennes for henne som om du har en liten penis.... Hvem har sagt noe om henne? Det er jo ts som ikke får nytelse - og friksjon kan oppleves forskjellig for begge ja.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #30 Skrevet 20. juni 2007 Dump henne og finn en som er trangere. Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #31 Skrevet 20. juni 2007 Hvem har sagt noe om henne? Det er jo ts som ikke får nytelse - og friksjon kan oppleves forskjellig for begge ja. Likevel...om hun er så vid så vil jo hans penis kjennes liten ut for henne.. Og det er trådstarter som har sagt at det virker som hun nyter det.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 20. juni 2007 #32 Skrevet 20. juni 2007 Likevel...om hun er så vid så vil jo hans penis kjennes liten ut for henne.. Og det er trådstarter som har sagt at det virker som hun nyter det. Hva hun mener er egentlig irrelevant, når det er ts som ikke får nytelse av sexen. Du må nesten spørre henne om det. Problemet er at han føler hun er for vid, og at det ikke blir noe friksjon på han. Da kan han: 1. Dumpe henne, og se etter andre som passer 2. Kommunisere og sammen løse problemet.
Jalp Skrevet 20. juni 2007 #33 Skrevet 20. juni 2007 Dump henne og finn en som er trangere. Enkelt og greit. Slik er det altså blitt. Bruk og kast mentaliteten florerer også på kjønnsmarkedet. Jeg synes dette er holdninger som til forveksling kan likne på de som noen gærninger i Tyskland i mellomkrigstiden kom til makta med. Jeg skjønner jo nå hvorfor skillmissestatistikken flyr til værs og ungdommen lurer på om normalt er bra nok. Mennesket kommer helt i andre rekke etter jakten på idealene og den egoistiske nytelsen. Jeg synes disse holdningene er helt uakseptable og jeg synes det er rart at ikke flere reagerer. Ønsker vi virkelig å ha det slik at alle mennesker til slutt blir modifisert til å passe inn i èn form? Denne plastikkverdenen ønsker ihvertfall ikke jeg å være en del av. MAKAN!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2007 #34 Skrevet 20. juni 2007 Har du pult henne i rumpa, er den like vid? Kanskje hun har en trang søster eller veninde du kan pule, så kan du tenke på henne når du puler, det er tanken som teller vet du.
Gjest =tentacle= Skrevet 20. juni 2007 #35 Skrevet 20. juni 2007 Synes det er rart om hun får full nytelse når du ikke føler noe... Friksjonen er jo noe begge føler. Tror det kan bli vondt for henne å høre at du opplever det på denne måten,men det må vel til for at dere kan finne en løsning. Ja, men han får f.eks ikke det samme ut av å treffe G-punktet hennes som hun gjør.
Caracal Skrevet 20. juni 2007 #36 Skrevet 20. juni 2007 Joda selvfølgelig er det flere som reagerer.. Men det er nok ikke så mange som kanskje føler for å svare. For min del så ligger mine holdninger så langt fra dette at jeg føler meg rimelig gammeldags.. En ting er jo at sex skal fungere i et forhold. Men likeledes er jo sex kun en av veldig mange andre ting som skal fungere også. Om man går fra hverandre pga dårlig kommunikasjon, sex, ulikhet eller hva det skal være er jo egentlig underordnet. Men at man får et forhold uten problemer og utfordringer av en eller annen art er å tro på julenissen. Det hjelper lite å ha fantastisk sex hvis forholdet ikke fungerer på andre områder. Så igjen må man gå i seg selv å gjøre det som trengs for å takle situasjonen. Caracal.
Gjest =tentacle= Skrevet 21. juni 2007 #37 Skrevet 21. juni 2007 Slik er det altså blitt. Bruk og kast mentaliteten florerer også på kjønnsmarkedet. Jeg synes dette er holdninger som til forveksling kan likne på de som noen gærninger i Tyskland i mellomkrigstiden kom til makta med. Jeg skjønner jo nå hvorfor skillmissestatistikken flyr til værs og ungdommen lurer på om normalt er bra nok. Mennesket kommer helt i andre rekke etter jakten på idealene og den egoistiske nytelsen. Jeg synes disse holdningene er helt uakseptable og jeg synes det er rart at ikke flere reagerer. Ønsker vi virkelig å ha det slik at alle mennesker til slutt blir modifisert til å passe inn i èn form? Denne plastikkverdenen ønsker ihvertfall ikke jeg å være en del av. MAKAN! Hvis du mener reagere i denne tråden, er det sikkert flere med meg som ser visse mønstre i når tråder dukker opp. Mange ganger kommer det gjestetråder med en parallell problemstilling til en annen tråd, men med motsatt kjønn i hovedrollene. Det kan selvsagt være tilfeldig, det kan være en gjest/bruker som har blitt inspirert til å ta opp sitt problem, og det kan være en av de faste gjestene/brukerne som ser det som sin misjon å snu tingene på hodet og "bevise" at hadde det vært en kvinne som .... så hadde KG svart annerledes. Når man kan få inntrykk av at en tråd er konstruert, blir færre interessert i å svare. Det betyr jo ikke at man ikke kan ha meninger om problemstillingen.
Caracal Skrevet 21. juni 2007 #38 Skrevet 21. juni 2007 Det jeg synes virker litt rart i mange tråder,(gjelder ikke denne) er at ofte så forsvinner trådstarter ut av diskusjonen. Det tolker jeg som et tegn på at tråden kanskje ikke er ekte. Det vil si at det bare er en påstand som blir slengt ut for å dra i gang.. Det kan jo også ligge mye i at det postes motsatt problem noen ganger for å sjekke om argumentene forandrer seg da… Caracal.
Gjest =tentacle= Skrevet 21. juni 2007 #39 Skrevet 21. juni 2007 Det jeg synes virker litt rart i mange tråder,(gjelder ikke denne) er at ofte så forsvinner trådstarter ut av diskusjonen. Det tolker jeg som et tegn på at tråden kanskje ikke er ekte. Det vil si at det bare er en påstand som blir slengt ut for å dra i gang.. Det kan jo også ligge mye i at det postes motsatt problem noen ganger for å sjekke om argumentene forandrer seg da… Caracal. Det gjør jeg også, enten det eller at trådstarter ikke er interessert i å gi noen respons tilbake for kommentarer h*n får.
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 21. juni 2007 #40 Skrevet 21. juni 2007 Det jeg synes virker litt rart i mange tråder,(gjelder ikke denne) er at ofte så forsvinner trådstarter ut av diskusjonen. Det tolker jeg som et tegn på at tråden kanskje ikke er ekte. Det vil si at det bare er en påstand som blir slengt ut for å dra i gang.. Det kan jo også ligge mye i at det postes motsatt problem noen ganger for å sjekke om argumentene forandrer seg da… Caracal. Hehe, ja det som var litt artig her, er at når han er for liten, er det han som er for liten, og når hun er "for vid", er det han som er for liten. (sier ikke at alle skrev det, men det kom da en sånn kommentar også :kaffe: ) Bottom line: Mannen kan ikke vinne, det er han som er "for liten" uansett. Jeg skriver dette i hermetegn fodi jeg har gått noen runder med meg selv på dette området (har skrevet her tidligere med et litt annet syn), og kommet til at det beste er å ikke bry seg om hva de måtte synes. Om jeg ikke er god/stor/flink nok, kan de bli til misnøyen er stor nok, og så drite og dra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå