Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei, jeg er en fyr med ei dame, men jeg har et lite problem. Pikken min er 18 cm lang og 15 i omkrets, og dette har ikke vært noe problem for meg før, men når jeg har sex med hun nye nå så kjenner jeg ingenting. Det ser på henne ut som om hun nyter det, men jeg kjenner nesten ingenting. Hun har et barn, og jeg kan tenke meg at det kan ha gjort henne videre? Jeg leste at det var forskjellige ting menn kunne gjøre for å øke størrelsen sin, men etter å ha undersøkt litt så tror jeg egentlig at jeg ligger litt over gjennomsnittet, dette er jeg dog ikke helt sikker på. Dessuten vet jeg ikke selv om jeg orker å prøve forskjellige ting for å øke størrelsen. Hun har som sagt barn og både mor og datter er to skjønne mennesker, så det ville vært litt trist å forlate dem. Jeg har uansett en frustrasjon som bygger seg opp i meg pga. dårlig sexliv, og jeg savner det å kjenne en vagina som klemmer rundt pikken. Er det noen her som har noen råd? Hvis det ikke ordner seg og jeg må forlate henne, på hvilken måte er det da best å gjøre det på?(for å såre henne minst mulig). Håper på gode tips her.
Gjest lillebøll Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Dumper du henne så ikke si det er fordi hun er for vid. Da vil hun alltid tenke på det med senere menn. Knipeøvelser strammer opp. Neste gang dere har seg si du har lyst hun skal bruke musklene til å knipe rundt. Si det er fordi du liker det, ikke fordi hun er for vid.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Dumper du henne så ikke si det er fordi hun er for vid. Da vil hun alltid tenke på det med senere menn. Knipeøvelser strammer opp. Neste gang dere har seg si du har lyst hun skal bruke musklene til å knipe rundt. Si det er fordi du liker det, ikke fordi hun er for vid. Enig her
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Dumper man en dame fordi hun er for vid? Hvor forbanna kynisk kan en bli? sex kan være MYE mer enn en trang mus-dessuten så kan muskler trenes opp.
Gjest Jytte Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hei, jeg er en fyr med ei dame, men jeg har et lite problem. Pikken min er 18 cm lang og 15 i omkrets, og dette har ikke vært noe problem for meg før, men når jeg har sex med hun nye nå så kjenner jeg ingenting. Det ser på henne ut som om hun nyter det, men jeg kjenner nesten ingenting. Hun har et barn, og jeg kan tenke meg at det kan ha gjort henne videre? Jeg leste at det var forskjellige ting menn kunne gjøre for å øke størrelsen sin, men etter å ha undersøkt litt så tror jeg egentlig at jeg ligger litt over gjennomsnittet, dette er jeg dog ikke helt sikker på. Dessuten vet jeg ikke selv om jeg orker å prøve forskjellige ting for å øke størrelsen. Hun har som sagt barn og både mor og datter er to skjønne mennesker, så det ville vært litt trist å forlate dem. Jeg har uansett en frustrasjon som bygger seg opp i meg pga. dårlig sexliv, og jeg savner det å kjenne en vagina som klemmer rundt pikken. Er det noen her som har noen råd? Hvis det ikke ordner seg og jeg må forlate henne, på hvilken måte er det da best å gjøre det på?(for å såre henne minst mulig). Håper på gode tips her. Du kan jo ikke være mye å samle på om det er grunnen til at du går fra henne. Det går da an å ha annen sex enn samleie - vær litt oppfinnsomme, onaner sammen, oralsex .. prøv andre stillinger ... En ting er ihvertfall sikkert - om du forlater henne av den grunnen så elsker du henne ikke.
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Du kan jo ikke være mye å samle på om det er grunnen til at du går fra henne. Det går da an å ha annen sex enn samleie - vær litt oppfinnsomme, onaner sammen, oralsex .. prøv andre stillinger ... En ting er ihvertfall sikkert - om du forlater henne av den grunnen så elsker du henne ikke. Klart at han kan elske henne. Hva vet du om det? Jeg har selv gått i ett forhold for at sexen ikke har fungert! Men jeg ELSKET han fordet! Jeg kan bare ikke leve ett liv uten ett godt sexliv. Vi er alle forskjellige vet du..
Gjest Jytte Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Klart at han kan elske henne. Hva vet du om det? Jeg har selv gått i ett forhold for at sexen ikke har fungert! Men jeg ELSKET han fordet! Jeg kan bare ikke leve ett liv uten ett godt sexliv. Vi er alle forskjellige vet du.. Så for deg er sex kun samleie?
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Så for deg er sex kun samleie? Nei langt i fra men det er også en del av sexen
Gjest Jytte Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Ok - så du hadde gått fra en mann du elsket fordi pikken hans var noen cm for kort etter dine ønsker? Selvom mannen gav deg deilige orgasmer med tunge og hender?
Gjest koosejenta Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Jeg tror at grunnen til at hun er for vid er både muskelbruk,eller mangel av sådan og at hun blir for våt.... Blir dama for våt kan friksjonen utebli..har lest om det,... Går kanskje ann å tørke litt og be henne prøve å knipe rundt....
Gjest Mysticgirl Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Ok - så du hadde gått fra en mann du elsket fordi pikken hans var noen cm for kort etter dine ønsker? Selvom mannen gav deg deilige orgasmer med tunge og hender? Nei jeg har til gode å oppleve at en mann har for kort penis til å tilfredstille meg! Men om den ikke hadde fungert ordentlig.feks impotens..uten noe håp om bedring hadde jeg ikke taklet det,selv om jeg hadde elsket han.Sex er veldig viktig for meg og bare med tunge og hender hver gang hadde vært kjedelig.Vil jo kjenne ekte varm vare noen ganger også.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Signerer de rådene du har fått om kniping. Noen stillinger gjør at det kjennes trangere ut. Du får bare prøve deg fram.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Morsomt å se hvordan rådene her er så annerledes fra tilsvarende tråder hvor mannen er litt mindre utrustet der nede. kostelig.
Gjest EA5E34 Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Hvis en går fra ett annet menneske pga for liten kuk, for vid i musen o,l kan man umulig ha de rette følelsene for vedkommende. Kan ikke bygge ett godt forhold bare på sex-det vil ikke vare i lengden. Med tillit og god kommunikasjon kan sex livet bli fantastisk uansett, det finnes mange hjelpemidler, synd at mennesker kan bli så kyniske....................
Top Gun Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Hvis en går fra ett annet menneske pga for liten kuk, for vid i musen o,l kan man umulig ha de rette følelsene for vedkommende. Kan ikke bygge ett godt forhold bare på sex-det vil ikke vare i lengden. Med tillit og god kommunikasjon kan sex livet bli fantastisk uansett, det finnes mange hjelpemidler, synd at mennesker kan bli så kyniske.................... Å forlate noen fordi man ikke er lykkelig i forholdet har ingen ting med kynisme å gjøre. Man kan ikke basere et forhold på bare sex, men det har vel ikke trådstarter hevdet heller. Kan man basere et forhold på bare prating da? Det kan ikke jeg ihvertfall, og det gjør meg ikke kynisk.
Gjest Anonym Rogalending Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 Min kjære hadde en hard fødsel med barn nr 2. Og det resulterte i relativt slapp mus etterpå. Ved undersøkelse sa legen at alt var som det skulle være. Men det var vanskelig å tro, fordi hun blant annet hadde problemer med å "holde inne" luft fra tarmen... (Det er jo et problem i sosiale sammenhenger...) Sexlivet var også spesielt, jeg måtte jo gi alt jeg hadde før følelesen runt pikken forsvant helt, tror følelsen best kan sammenlignes med å stappe den i en bøtte med temperert vann... Hun forlangte til slutt å bli undersøkt av spesialist, og da viste det seg at en kvart sirkel av lukkemuskelen i rumpa var borte! Det tok 15 år før hun ble operert, og både rumpemuskel og vagina er nå som "i gamle dager". Hilsen en 3-barnspappa som elsker sin kone
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #18 Skrevet 19. juni 2007 Dumper du henne så ikke si det er fordi hun er for vid. Da vil hun alltid tenke på det med senere menn. Jeg vil gi deg råd om det motsatte. Som kvinne ville jeg ha ønsket sannheten. Jeg ville ha mislikt at noen løy om slikt. Fortelle henne at hun er vid og at det ikke gir deg noen friksjon. Si at det er et problem for deg. Hun kan så velge mellom 4 alternativ: 1) Operere vaginaen sin til å bli strammere (hvertall ytterst, tror ikke det er mulig å stramme inn inne i den) 2) Knipeøvelser (men ikke alltid de faktisk hjelper på alle!) 3) Du dumper henne eller hun forlater deg 4) Hun finner en ny mann med større og tykkere utstyr og du finner deg en dame med trangere vagina. Eller bestiller en på postordre.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Min kjære hadde en hard fødsel med barn nr 2. Og det resulterte i relativt slapp mus etterpå. Ved undersøkelse sa legen at alt var som det skulle være. Men det var vanskelig å tro, fordi hun blant annet hadde problemer med å "holde inne" luft fra tarmen... (Det er jo et problem i sosiale sammenhenger...) Sexlivet var også spesielt, jeg måtte jo gi alt jeg hadde før følelesen runt pikken forsvant helt, tror følelsen best kan sammenlignes med å stappe den i en bøtte med temperert vann...Hun forlangte til slutt å bli undersøkt av spesialist, og da viste det seg at en kvart sirkel av lukkemuskelen i rumpa var borte! Det tok 15 år før hun ble operert, og både rumpemuskel og vagina er nå som "i gamle dager". Hilsen en 3-barnspappa som elsker sin kone HUff, det må ha vært kjipt for deg! Litt merkelig at det tok 15 år før det ble operasjon?
Gjest Alyx Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 Hun ser ut til å nyte det sier du..Kanksje hun ikke er vid i det hele tatt. Det kan ikke være du som har vendt deg til hardere grep før du traff henne da? Jeg var sammen med en mann som i sine single dager hadde vendt seg til ganske "hard" runking. Han var veldig stor, men vanlig samleie ga ham lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå