evilla Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Hei, Planlegger litt aktiviteter, konkurranser og diverse til st. hans festen. Er det noen som har noen forslag til hva en kan finne på. Det e for det meste voksne folk, men også noen barn/ungdommer. Så det bør være noe som passer til alle aldre. Vi har pleid å ha litt quiz, rebus, stylter, sekkeløp osv...men noe mer vi kan finne på? Veldig takknemlig for svar Endret 17. juni 2007 av tuscany
Snasen Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 den med poteten på skjea. også bare setter du fast pottisen i skjea, også vinner du glatt.
evilla Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, den har vi faktisk og hatt...men jeg kom ikke på det trikset der, så jeg vant aldri hehe
evilla Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juni 2007 Takk for tips, kom på en ting til når jeg leste dette, og det var boccia, det er jo ganske gøy!
evilla Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Men er det noen som vet hvor jeg kan finne spørsmål til quiz på nettet en plass....eller rebuser, andre oppgaver?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå