Gjest redhotchili peberz Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg snakka her om dagen med en gutt som jeg liker på telefon. og på akkurat det tidspunktet var han og overnattet hos en kompis. da vi pratet så var han mer oppmerksom på hva d kompisen sa, i forhold til det jeg sa. jg synes det er utrolig frekt å snakke til andre når de prater i tlf, er det bare jeg som er helt koko eller? han mente at siden han var gjest hos denne kompisen så burde han ikke prate i tlf med meg. var snakk om err 20-30 minutter. =( og kompisen snakket ofte til ham, minst 5 ganger hver gang jeg ringte, av 3 ganger, han var hos kompizen sin i 1 uke.
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg forstår meg litt på kompisen til denne gutten, ettersom det er veldig kjedelig å måtte sitte og vente på at en venn skal bli ferdig med å snakke i tlf dersom man er midt i noe, kommer ann på hva de drev med. Men denne gutten du liker.. Det går ann å gå ut av rommet og ta seg litt tid å snakke i mer rolige omgivelser (uten kompisen rundt).
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Å snakke 20 - 30 min i telefon når man er på besøk hos andre er lenge. Selv synes jeg det er ganske uhøflig å snakke lenge i tlf på besøk eller har hvis man har besøk. Korte samtaler er ok. Endret 17. juni 2007 av Pax
Gjest Elfrida Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Å snakke 20 - 30 min i telefon når man er på besøk hos andre er lenge.Når man er på besøk hos noen i en uke så syns jeg ikke det. Men hvis TS ringte på et ubeleilig tidspunkt burde denne gutten sagt at det passet litt dårlig, og så ringt tilbake seinere.
Gjest pepperdama Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 flott.. hvis han er hos meg en gang (kompisen) skal jeg avbryte ham hele tiden mens han snakker i tlf. hvis han er så utrolig glad i det selv..
Gjest pepperdama Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 de spilte på data hele tiden, WoW, men spilte ikke på samme server eller noe.. hehe
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Det er tydeligvis flere som ikke eier folkeskikk eller har oppdragelse her? Det sier seg selv at det er veldig uhøflig å prate med andre enn den man snakker med i telefonen, altså at man prater med flere samtidig. Det er veldig uhøflig av folk i bakgrunnen å blande seg inn når andre er i telefonen. Det er ubehagelig for partene...når jeg snakker med noen i telefonen og jeg hører andre blande seg inn i bakgrunnen sier jeg i fra med en gang: enten snakker de med meg eller så snakker de med dem og da legger jeg på. Får være grenser til uhøflighet.
Gjest Revenka Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Jeg syns det er en uting å snakke i telefon når man er på besøk hos andre, men hvis man er borte en hel uke hos noen må man kunne få snakke i telefon uten problemer.
manducabulla Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 de spilte på data hele tiden, WoW, men spilte ikke på samme server eller noe.. hehe Then it all makes sense .
Gjest Mirina Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Jeg legger på jeg, hvis den jeg snakker med i telefonen snakker med andre. Da får h*n ringe opp igjen når h*n har tid/lyst til å snakke med meg.
Gjest Tang Lung Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Minner meg om Karl & Co : Ulf - Hvem er det.....hvem er det.....hvem er det ?? Karl - Kan du holde smella et ørlite sekund , ser du ikke at jeg er på tlf ?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå