Gjest lura Skrevet 17. juni 2007 #1 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det noen her inne som har erfaring med arbeid som legemiddelkonsulent? Hvordan er det å jobbe som det? Vanskelig? Travelt? Vanskelig å forholde seg til leger? Godt betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Del Skrevet 18. juni 2007 Uetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aspmarthan Skrevet 18. juni 2007 #3 Del Skrevet 18. juni 2007 Hei. Jeg jobber som det. Det er mye jobbing, hadde 150 reisedøgn i fjor, kjørte 75.000 km og føler til tilder at jeg bor i bilen. Er kundemøter i hele landet, og endel kongresser i inn og utland som man må delta. Er ikke en jobb som lar seg veldig lett kombinere med barn. Er endel sosiale tilstelninger man "må" delta i. Legene/sykepleierene jeg har møter med veldig hyggelig og genuint interessert i å høre om det produktet jeg jobber med. (Nå jobber jeg kun mot sykehus, men før jobbet jeg mot vanlige leger og likte det og.) Problemet er jo litt at du skal selge inn ett produkt til noen som har mer kunnskap enn deg egentlig. I perioder der det er lite møte/messeaktiviteter kan jeg ta endel "fri" . Har jo hjemmekontor så kan delvis styre tiden selv. Lønnen er ganske bra, ligger på ca 500.000 + firmabil + telefon+ internett + diett + bonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lura Skrevet 18. juni 2007 #4 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har ikke barn, og har heller ikke planer om det. Tenkte å prøve meg som legemiddelkonsulent, om ikke for alltid, så for en stund. Har solid utdannelse, og vet jeg får jobb andre plasser etterpå om så skjer. Hva er uetisk med å jobbe som legemiddelkonsulent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 19. juni 2007 #5 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei. Jeg jobber som det. Det er mye jobbing, hadde 150 reisedøgn i fjor, kjørte 75.000 km og føler til tilder at jeg bor i bilen. Er kundemøter i hele landet, og endel kongresser i inn og utland som man må delta. Er ikke en jobb som lar seg veldig lett kombinere med barn. Er endel sosiale tilstelninger man "må" delta i. Legene/sykepleierene jeg har møter med veldig hyggelig og genuint interessert i å høre om det produktet jeg jobber med. (Nå jobber jeg kun mot sykehus, men før jobbet jeg mot vanlige leger og likte det og.) Problemet er jo litt at du skal selge inn ett produkt til noen som har mer kunnskap enn deg egentlig. I perioder der det er lite møte/messeaktiviteter kan jeg ta endel "fri" . Har jo hjemmekontor så kan delvis styre tiden selv. Lønnen er ganske bra, ligger på ca 500.000 + firmabil + telefon+ internett + diett + bonus [/quote Em... kan jeg spre, hva slags utdaning mÅ man ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asparmtharn Skrevet 20. juni 2007 #6 Del Skrevet 20. juni 2007 Er eget legemiddelkonsulent studie, men er vel egentlig ingen formelle krav til utdannelse. Men det vanlige uten om studiet er grunnkurs medisin, sykepleier eller annen helsefaglig bakgrunn... Er også er forutsetning at man er god i engelsk, da det er mye dokumentasjon som kam må sette seg inn i som kun er på engelsk. Ellers at man er utadvendt og sosial. Jeg stortrives i jobben min, og blir nok her noen år til. Men ser at om jeg en gang velger å få barn, så må jeg nok endre stilling... Nå jobber jeg heldigvis i såpass stort firma at jeg tror nok jag kan få en "inne" jobb etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå