dwood333 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 (endret) ,samboer jobber 14 dager borte å hjemme 14 dager,er det normalt at han går ut 1 til 2 ganger i uken når han er på jobb, å når han er hjemme så vil han jo møte kompisene sine så da blir det utgåing 1 til 2 ganger hjemme også........å det er ikke snakk om 1 øl,men 15 -20 øl. overreagere jeg eller er dette normalt???????????? huff trenger råd her,håper noen svarer meg ...... Endret 17. juni 2007 av dwood333
Gjest Pax Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Så det er i verste fall snakk om 40 øl i uka? Det var da voldsomt. Og dyrt, kan jeg tenke meg. Har dere felles økonomi? Det hørtes ikke sunt ut med så mye forbruk. Man blir feit av det, og det er ikke bra for nyrer, lever og hjerne, blant annet. Har dere tid til å gjøre kjæresteting sånn ellers, eller er det øldrikking med gutta som gjelder?
ToveM Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ingen av mennene i min omgangskrets som ligger på dette nivået i alle fall, Tror ikke det er så veldig vanlig nei
dwood333 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 hehe,jeg har bytta diskusjonsforum til samliv og relasjoner..vet ikke hvor jeg får sletta dette innlegget ,beklager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå