Blueberry Skrevet 17. juni 2007 #1 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg vurderer å reise til varmere strøk i høstferien i oktober. Noen som har reist på den tiden og kan tipse om behagelige steder? Skal reise med baby på 6 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 18. juni 2007 #2 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg har vært på Chios, Hellas i månedsskiftet september/oktober flere ganger og det har vært behagelige temperaturer og fine sommertemperaturer på natten. Det _kan_ komme sommerregn på den tiden, men hvis det gjør det, varer det aldri lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frøken Fryd_* Skrevet 18. juni 2007 #3 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg vurderer å reise til varmere strøk i høstferien i oktober. Noen som har reist på den tiden og kan tipse om behagelige steder? Skal reise med baby på 6 mnd. Vil anbefale Alcudia på Mallorca. Deilig strand, og perfekt for en familie med baby/små barn. Ikke så mange turister i denne perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 18. juni 2007 #4 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Mest stabilt vær får du nok på Canariøyene. I oktober kan det regne en del både i Hellas og i Spania . Selvsagt ikke så mye som i Norge, men kjedelig om man bare skal reise en uke. Endret 18. juni 2007 av Marillia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 20. juni 2007 Mest stabilt vær får du nok på Canariøyene. I oktober kan det regne en del både i Hellas og i Spania . Selvsagt ikke så mye som i Norge, men kjedelig om man bare skal reise en uke. Hvor varmt er det på Kanariøyene i oktober da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. juni 2007 #6 Del Skrevet 20. juni 2007 Nå har jeg ikke vært på Kanariøyene, men på Madeira, som ligger litt nord for Kanariøyene, er det 20-25 grader i skyggen på den tiden (slutten av oktober/begynnelsen av november), og i overkant av 20 grader i vannet. Og Madeira er absolutt å anbefale, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 21. juni 2007 #7 Del Skrevet 21. juni 2007 Hvor varmt er det på Kanariøyene i oktober da? Rundt 24-27 grader i skyggen, fremdeles varmt og godt i vannet. Jeg har forøvrig vært flere steder rundt om i Europa i oktober, og har stort sett opplevd sol med litt/endel regn og mer ustabilt vær - så om man bare har en uke til rådighet, hadde jeg satset på Canariøyene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå