MBelucci Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 noen som har prOvd noen av disse.og hva er deres mening. jeg synes clinique True Bronze Shimmering Tones Bronzing Powder ser veldig fint ut.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Har bare prøvd Guerlain sitt og liker det veldig godt.
kitekatt Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg kjøpte det lyseste solpudderet til Bodyshop og synes det var kjempebra. Men det var vel ikke egentlig det du spurte om, ville bare tipse om det
Ce'Nedra Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Har bare prøvd Guerlain sitt av de du nevner, og det var jeg veldig fornøyd med:)
seiblokk Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Hei! har prøvd begge merkene(jobbet i parfymeri i noen år), og jeg vil anbefale clinique! (selv om jeg ikke har prøvd akkurat den du nevner ). jeg synes guerlain blir litt vel skimrende, selv om fargene dems er veldig fine. dette er jo forøvrig en smaksak.. (om man liker mye glitter, eller foretrekker en mattere "look"). clinique er hakket mattere, som regel mild mot huden og er dessuten ikke dyretestet lykke til!
bananspiser Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har begge, men blir til at jeg bruker nesten bare Clinique. Så da er jeg vel mest fornøyd med det
Gjest Deception Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Guerlain nr 2 er min trofaste traver, som jeg alltid vender tilbake til. Den har veldig lite skimmer, og fargen er ikke for gul for huden min. Nå har jeg imidlertid vært utro, og kjøpt solpudderet fra Chanel. Forandring fryder.
MBelucci Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har begge, men blir til at jeg bruker nesten bare Clinique. Så da er jeg vel mest fornøyd med det sA,hvilken fargetone har du?golden?
marmelade Skrevet 18. juni 2007 #9 Skrevet 18. juni 2007 Guerlain nr 2 er min trofaste traver, som jeg alltid vender tilbake til. Den har veldig lite skimmer, og fargen er ikke for gul for huden min. Nå har jeg imidlertid vært utro, og kjøpt solpudderet fra Chanel. Forandring fryder. Yess Guerlain nr 2 jeg har prøvd mange jeg også men denne her har alltid vært min favoritt
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Noen som vet hvor mye Clinique sitt solpudder koster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå