Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bli litt brunere, jeg er seriøst helt kritthvit! Er ikke så begeistret for solarium, fjernet netopp flere skumle føflekker :overrasket:

Så jeg tenkte å fake.. :sjenert:

Jeg er helt grønn, og litt redd for at det skal se stygt ut. Tenkte derfor å prøve en som var veldig svak kanskje mer som en bodylotion med tan-effekt. Men vet ikke helt om jeg stoler på Dove liksom.

Noen tips til en selvbruningskrem/spray/lotion som gir et pent resultat? Den beste, vil jeg ha!

Jeg har ryggsmører parat! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Dove Summer Glow for lys hud.

Jeg har fått fin og jevn farge av den. Ser så sommerfrisk ut at :)

Har vært nøye med å smøre inn hæler, knær og albuer spesielt med et fet krem før påføring, hvis ikke får man lett mørkere flekker der som ikke er så pent.

Skrevet

Jeg bruker og Dove sin og er fornøyd. Til ansiktet og brystet bruker jeg Clarins sin for face and colette. Kjempebra!

Skrevet

Dove her også. Kjempefornøyd!

Skrevet

Jeg bruker Shiseido, en litt dyrere selvbruningskrem, men den er absolutt verdt pengene. Den lukter godt (i motstening til mange andre), den trekker kjapt inn i huden, den gir en naturlig farge og ikke skjoler. Hvis man legger et nokså tynt lag den første gangen så ser man hvor sterk fargen blir. Med denne selvbruningskremen så kan det holde med ett lag, med mindre du vil få en ganske mørk farge.

Siden du er newbie: Husk å skrubbe godt først. (Eks. skrubbehansker på kroppen og peeling i ansikt/hals) og etter på smører du inn med en god bodylotion. Når kremen har trukker inn kan selvbruningskremen masseres inn i huden og tørke godt inn før man påfører klær. På ekstra tørre områder (eks. albuene) kan du "vanne ut" selvbruningskremen med litt bodylotion. Hvis man smører kun selvbruningskrem på et tørt område vil huden trekke inn kremen og det vil bli skjoldete.

Husk hårfestet, ørepartiet og fingrene; her kan det lett bli ujevnheter eller skille hvis man ikke passer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...