Gjest TS Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Vi betaler 2 000 kroner hver måned til min manns datter (fra et tidligere forhold). Hun er 20 år nå og studerer. Vi er glad for å kunne hjelpe til på den måten. Jeg lurer bare på om det er vanlig praksis å betale disse pengene i sommerferien også? Hun jobber i sommer og tjener en god del penger selv, for oss ville det hjelpe godt på feriebudsjettet å slippe å betale i ferien. Noen som har tanker omkring dette?
Amalie_85 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Når pappa hjalp meg fikk jeg litt mindre i ferien siden jeg kunne jobbe litt mer!
Gjest =tentacle= Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Pengene går vel sannsynligvis enten til deres feriebudsjett eller til hennes Betaler dere henne 2000 i måneden, blir det 20 000 på et skoleår. Det er en flott støtte, og dere kan trygt unne dere litt feriepenger selv om sommeren.
Saeria Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg mener det er naturlig at hun står for mesteparten, om ikke alt, selv i ferien. Jobber hun fulltid, så skal hun tjene nok til å klare seg selv. Synes forøvrig det er kjempesnilt av dere å hjelpe henne på denne måten ellers i året.
Aurela Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Om hun er til nød avhengig av disse pengene kommer ikke lønnen før måneden etter, så i starten av sommerferien så kan det jo bli litt trange tider kanskje.. Men som nevnt før, pengene går sikkert til deres eller hennes feirebudsjett, bare husk å gi god beskjed om dere ikke betaler noen måneder=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå