Gjest trenger sårt råd Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei alle sammen.. Trenger råd fra dere?! Jeg er litt forvirra.. For 4 år siden, fikk jeg 27år og en kollega 34 år, enveldig fin tone.. vi har fra første stund vi så hverandre hatt en spesiell kontakt. Kjemien i mellom oss er noe jeg ikke har opplevd før, han sier det samme. Er en kjemi som er vanskelig å beskrive med ord... hvis noen av dere har opplevd det så skjønner dere hva jeg mener Han var da gift og jeg tenkte ikke på han på den måten.. Vi var bare venner.. tiden gikk og jeg sluttet i jobben (startet på skole). Jeg jobbet der i sommerferien 2 år etter, da var han separert fra hun han hadde vært gift med. Den Juli mnd er en mnd vi ikke glemmer, vi var ute på lunsj og var sammen etter jobb osv... Det var bare magisk mellom oss, følte tiden sto stille da vi var sammen.. Vi hadde det så fint sammen, men jeg ville ikke være pågående siden de på våren hadde tatt ut seperasjon.. jeg var redd for å bli en "trøst" for han.. så jeg var veldig obs på ikke å virke "masete" og ville det skulle være opp til han. Vi har ikke hatt sex, føler begge to at denne følelsen er på et "dypere" plan.. at vi hører sammen på en måte. x-en hans angret og ville tilbake den høsten, han sa det var vanskelig.. han er en ordentilig gutt og er ikke av den typen som hopper i ting og satser, han er litt mer som heller velger det trygge.. Så han valgte å satse videre med henne, de begge er fra samme sted (et lite tett sted) .. de hadde leilighet sammen og hadde vært gift i flere år. Jeg respekterte så klart avgjørelsen og forsto jo at han ville prøve videre. Jeg startet på skolen og fikk e hvert kjæreste.. når jeg var ferdig på skolen 2 år etter, startet jeg i samme jobb.. i en annen stilling.. Jeg hadde ikke særlig kontakt med han, men begge følte at vi hadde noe spesielt..(har snakket om det siden) På en jobbfest, møttes vi igjen.. han var fortsatt gift og jeg hadde kjæreste.. Det sa "pang" igjen.. vi var ett.. hele kvelden var magisk.. ikke at vi hadde sex eller kyssa.. men vi måtte bare være tett inntil hverandre. Det var utrolig godt men samtidig vondt for vi var ikke hverandres. Jeg sa selv at jeg ikke klarte å ha det sånn siden jeg hadde en kjæreste hjemme som ventet, så det ente med at vi tok taxi sammen hjem (bor ikke langt fra hverandre).. Jeg hadde dårlig samvittighet ovenfor kjæresten min, hadde ikke vært fysisk utro.. sånn type er jeg ikke. Men, hadde jo vært utro følelsesmessig.. mandagen etter hadde han egentlig fri, men kom på jobb.. han ringte meg og måtte se meg. Han hadde tenkt på meg og fått følelsene opp igjen.. ... for å forkorte dette litt.. så hadde vi en del kontakt igjen,(ikke fysisk utro) jeg gjorde det til slutt, slutt med han jeg var sammen med.. ikke pga han andre, men merket at forholdet manglet noe osv.. Jeg og han som er gift, kuttet kontakten.. fant ut at det var det beste.. selv om det var vondt for oss begge, for vi følte at vi hørte sammen. Han sa at det var bra hjemme, ellers hadde han jo ikke vært der. Men, hvordan kan det være bra når han klarer å ha følelser for en annen????!! Det går jo ikke, jeg klarer ikke det.. Da må det vel være noe galt i forholdet, de har jo vært separert før også.. Er nok flere faktorer som spiller inn, kan jo bla. være at de er fra samme lille sted, og at det er et press derifra at han ikke bare kan gå?! Ikke vet jeg, skjønner hvertfall ingen ting.. Nå 1 år etter, har han tatt kontakt igjen.. han er fortsatt gift. Han vil møte meg. Han kom hjem til meg for et par dager siden, for første gang.. vi gikk en tur.. han starta å holde rundt meg og ville kysse meg. Noe jeg trakk meg vekk fra, han sier han ikke klarer å glemme at det er vanskelig. Jeg spurte hvordan det var på hjemme fronten.. han sa det var bra, ellers hadde han ikke vært der?!??!! Jeg skjønner ingen ting, sa klart i fra at jeg IKKE vil være nr 2. noe han insisterte på at det ikke var i hans tanker.Merket han var uttafor og nervøs for at han hadde gått over grensen og møtt meg bak ryggen til kona. osv.. han sier selv han aldri har hatt sånne følelser for noen før eller følt det på denne måten.. noe som er gjensidig for meg.. Han har tatt kontakt dagene etter, senest i går.. Hva skal jeg gjøre?! Skjønner meg ikke på han.. trenger sårt råd... Han er min "soul mate".. det er liksom bare oss.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg ville kuttet ut denne mannen. Han er uærlig og egoistisk. Synes synd på kona hans og familien hans. Er heller ikke imponert over din moral. Godt mulig at han dater flere damer som du ikke vet om. Føler du at du kan stole på han?
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg ville kuttet ut denne mannen. Han er uærlig og egoistisk. Synes synd på kona hans og familien hans. Er heller ikke imponert over din moral. Godt mulig at han dater flere damer som du ikke vet om. Føler du at du kan stole på han? Ja, jeg føler jeg kan stole på han.. har aldri vært noe fysisk kontakt mellom oss, det er liksom ikke det som er tiltrekkende (han tiltrekker meg, men er ikke det vi er ute etter) . Er den kjemien som vi har sammen.. som bare jeg og han forstår. De av dere som har opplevd den spesielle kjemien med et menneske skjønner meg nok. Jeg har hele tiden vært klar på at det ikke vil skje noe så lenge han er gift. Forresten så har de ikke barn, er bare han og henne.. Jeg sier jo til han at dette ikke er riktig ovenfor henne.. derfor jeg har kuttet kontakt tidligere.. Blir feil for meg!!
Caracal Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 For å være litt hard så kan jeg si at fra tidenes morgen har det hvert mange såkalte ”soulmates” som aldri fikk hverandre. Det er skrevet dikt, skuespill, teater, opera og musikk om dette. Husk at du er selv resultatet av dine egne tanker og handlinger. Det er han også. Hvis dere virkelig vil være sammen så hadde vel dere begge gjort det riktige for lengst..?? Handling snakker tydeligere en ord… Tro meg jeg vet hva det vil si å være ”soulmates”. Jeg har det slik nå. Men jeg er smertelig klar over at mange andre ting kan spille inn å forkludre dette. Caracal.
gompen Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Skjønner godt hva slags kjemi du mener. Han er vel forelska i dere begge to, og det er helt greit og lovlig det. Han burde vel snakke med kona si og spørre om dere kan være tre? (og nei jeg snakker ikke om trekant-sex)
gompen Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Skjønner godt hva slags kjemi du mener. Han er vel forelska i dere begge to, og det er helt greit og lovlig det. Han burde vel snakke med kona si og spørre om dere kan være tre? (og nei jeg snakker ikke om trekant-sex)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå